Майже 82% клієнтів розрахувались з АТ "Харківміськгаз" за доставку газу в травні

Вчасно в травні за доставку газу розрахувались 82% побутових споживачів міста Харкова. Зниження платежів негативно впливає на роботу газорозподільної системи міста.
Оплата за доставку газу - це кошти, які витрачаються на роботу аварійної газової служби, ремонти газорозподільної системи ,обстеження газопроводів, підтримання тиску газу в мережах, локалізацію та ліквідацію аварійних ситуацій, заміну зношених ділянок газопроводів тощо. Навіть в період карантину, «Харківміськгаз» продовжує безупинно працювати для забезпечення безперебійної та безаварійної доставки газу споживачам.
Менеджери Центру обслуговування клієнтів на час карантину працюють дистанційно та надають клієнтам більше двох тисяч консультацій в день за телефоном 067-01-07-104. За цим же номером споживачі можуть здійснити експрес-реєстрацію Особистого кабінету.
Нагадаємо, що завантажити онлайн-рахунок за доставку газу і дистанційно оплатити послуги можна з Особистого кабінету на сайті 104.ua, за допомогою чат-боту Viber 7104ua і через мобільні додатки 104Mobile або 104 MobileLight.
Газова компанія дякує всім своїм клієнтам, які знайшли можливість і своєчасно розрахувались за доставку газу, зробивши свій внесок в безпеку газорозподільної системи міста.