З початку карантину фахівці Центрів обслуговування клієнтів Харківміськгазу проконсультували понад 20 тис. харків'ян

З початку карантину фахівці ЦОК Харківміськгазу, прийняли понад 20 тис. дзвінків від споживачів природного газу Харкова. Менеджери Центрів відповідають на дзвінки, що надходять на телефони контакт - центру.
З них 50% стосується передачі показників лічильників природного газу та сплати заборгованості за розподіл. Клієнтів також цікавлять реєстрація в особистому кабінеті, наявність інших способів оплати за допомогою онлайн-сервісів , тощо.
З метою спрощеного доступу до онлайн-сервісів, було екстрено розроблено Експрес-реєстрацію для особистого кабінету. Для цього достатньо зателефонувати до контакт-центру за номером (067) 01–07–104. Обов`язково телефонуйте саме з мобільного телефону. Він буде використаний при створенні вашого Особистого кабінету. Повідомте оператору номер Вашого особового рахунку та/або дайте відповіді на інші уточнюючі питання. Далі Ви отримаєте СМС, у якому вказані Ваші логін і пароль. Після цього Вам потрібно натиснути на посилання в СМС, натиснути кнопку «Вхід» на сайті і увести логін і пароль, вказані в СМС. Ви також можете увійти до свого Особистого кабінету з комп`ютера. Логін і пароль – ті ж самі.
Також закликаємо клієнтів берегти своє здоров`я та користуватися онлайн-сервісами компанії для вирішення газових питань:
- через особистий кабінет на сайті 104.ua
- мобільний додаток 104Mobile для Android
- мобільний додаток 104Mobile Light для iPhone
- чат-бот «7104ua» у Viber