20:22 18.09.2020

МХП за п’ять років може відкрити 350 "М’ясомаркетів" у Києві та Київській області

2 хв читати
МХП за п’ять років може відкрити 350 "М’ясомаркетів" у Києві та Київській області

Агрохолдинг "Миронівський хлібопродукт" (МХП) за п'ять років планує відкрити в Києві та Київській області 350 магазинів формату "М’ясомаркет".

"На перспективу п'яти років у Києві та Київській області має відкритися 350 торговельних точок "М’ясомаркету". У нас також є чітке розуміння, скільки магазинів ми хочемо запустити за п'ять років в областях - цифра щодо кількості точок варіюється від 40 залежно від концентрації населення", - повідомив керівник управління з роботи з франчайзі агрохолдингу МХП Дмитро Морозов у коментарі агентству "Інтерфакс-Україна".

За його словами, окрім "М’ясомаркетів" і традиційних магазинів "Наша Ряба", компанія наразі розвиває за франчайзингом такі формати, як гастростудія "Секрети Шефа" і точки продажу шаурми. Водночас магазини-сендвичні "Хо перекусити?" (ТМ "Бащинський") - це формат, який МХП розвиває самостійно.

"Інвестиції партнерів за проектом "М’ясомаркетів" стартують від $25 тис., щодо інших форматів, зокрема і Döner Market, ми наразі розмір інвестицій фіналізуємо", - зазначив Морозов.

Він також анонсував офіційне відкриття 23 вересня першої точки з продажу шаурми в Києві, на Осокорках.

Як пояснив керівник управління з роботи з франчайзі агрохолдингу МХП, точки матимуть різні формати, як вуличне харчування, так і з можливістю розміщення всередині закладу.

"У міру розвитку проекту додаватимемо інші формати вуличної їжі. Ми для себе бачимо ще мінімум два формати, які продаватимуть шаурму", - сказав він.

Офіційне відкриття першої точки гастростудії "Секрети Шефа" заплановано на 24 вересня, проте, як уточнив Морозов, у тестовому режимі вона працювала ще з червня.

Відповідаючи на запитання про те, чи планує МХП реалізовувати подібні проекти за кордоном, Морозов сказав, що наразі ця ініціатива на етапі попередньої оцінки необхідності.

"Холдинг має підрозділи в інших країнах, з якими обговорювалося це питання, але наразі немає конкретних планів. Ми показали, як запускаємо "М’ясомаркети" в Україні, в чому суть концепції, цінність для кінцевого споживача та бізнесу загалом. Зараз це discovery stage, етап попередньої оцінки необхідності такого проекту", - зазначив він.

МХП - найбільший виробник курятини в Україні. Виробляє також зернові, соняшникову олію, продукти м’ясопереробки. На європейський ринок МХП постачає охолоджені півтуші курей, які переробляють, зокрема, на його підприємствах у Нідерландах та Словаччині.

У лютому 2019 року МХП завершив операцію з придбання словенської компанії Perutnina Ptuj.

Засновником і мажоритарним акціонером МХП є український бізнесмен Юрій Косюк.

Чистий прибуток МХП у 2019 році зріс в 1,7 раза порівняно з 2018 роком - до $215 млн, виручка збільшилася на 32% - до $2,06 млрд.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

РЕКЛАМА

ОСТАННЄ

ЄІБ готовий надати допомогу Україні в запуску програм соціального житла

ЄІБ розробляє для України програму енергоефективного відновлення житлового фонду бюджетом EUR230 млн

Держава має заохотити великі контейнерні лінії повернутися в порти Одещини - топменеджер "Інтерпайпу"

ArcelorMittal Construction інвестує EUR40 млн у виробництво будматеріалів у Києві

Autodesk знову відклала публікацію річного звіту через перевірку, акції дешевшають на 7,5%

Енергетична незалежність України є значним внеском у безпеку Європи  – президент Vorex

"Запоріжсталь" за 2 роки війни інвестувала в підтримку обладнання понад 1,2 млрд грн, на 2024 рік план - 1 млрд грн

Україна створює максимально сприятливий інвестиційний клімат для потенційних інвесторів

Шмигаль зустрівся з представниками американського бізнесу

Сума угоди з придбання Датагруп-Воля і lifecell у сумі з інвестиційними зобов'язаннями становитиме $1,5 млрд - Шелемба

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА