SAP планує досягти нульового викиду вуглецю

SAP планує досягти нульового викиду вуглецю до 2023 року, повідомила компанія в офіційному прес-релізі у п'ятницю.
Згідно документу, це на два роки раніше від заявленого терміну. Торік компанія зменшила кількість викидів парникових газів більше, ніж планувалося. Загалом це було пов'язано зі змінами формату роботи: працівники перебували вдома, тому викиди вуглецю, викликані щоденними поїздками на роботу й експлуатацією офісних будівель, знизилися. Скороченню вуглецевого сліду SAP у 2020 році сприяло і зменшення кількості відряджень. Завдяки цьому компанія змогла скоротити рівень викидів на 43% більше від очікуваного, викинувши 135 кілотонн замість планованих 238 кілотонн. Для порівняння: у 2019 році викиди SAP склали 300 тис. тонн.
SAP враховує всі свої прямі й непрямі викиди, а також вуглецевий слід, що виникає в ланцюжку поставок, пов'язаних зокрема з авіаперельотами, орендою автомобілів і сторонніми центрами обробки даних. Компанія використовує підхід, який передбачає запобігання, скорочення та компенсацію викидів. Так, наприклад, у роботі все частіше використовуються телекомунікаційні технології, а не бізнес-поїздки. Якщо викидів неможливо уникнути, застосовуються такі інновації, як енергоефективне освітлення в офісах, дієві системи охолодження в центрах обробки даних й альтернативні мобільні рішення. До того ж SAP компенсує неминучі викиди, підтримуючи кліматичні проєкти та працюючи з партнерами, які відповідають золотому стандартові, встановленому Gold Standard Foundation. Крім того, SAP постійно просуває нові корпоративні ініціативи: компанія зокрема зафіксувала внутрішню ціну на викиди вуглецю для бізнес-рейсів.
З 2017 року в межах програми Science Based Targets (SBTi) SAP вживає заходів щодо обмеження глобального потепління на 1,5 °C. Компанія використовує повністю відновлювані джерела енергії для живлення всіх центрів обробки даних з 2014 року. А завдяки власній «зеленій хмарі» SAP може пропонувати своїм клієнтам хмарні рішення з нульовим викидом вуглецю.
SAP – один зі світових лідерів на ринку корпоративних додатків. Рішеннями й сервісами SAP користуються понад 400 000 клієнтів. На український ринок компанія SAP вийшла в 1995 році. В Україні її клієнтами є понад 250 державних організацій, а також підприємства нафтогазового, енергетичного та металургійного секторів.