Rozetka планує запуск маркетплейсу для ресторанів

Найбільший український інтернет-магазин Rozetka.ua (ТОВ "Розетка.Уа", Київ) планує запуск маркетплейсу для ресторанів і кафе, про це на своїй сторінці у Facebook повідомив комерційний директор мережі ресторанів Mamamia! Сергій Чайка.
Він також оприлюднив повідомлення Rozetka, в якому зазначено, що для проекту буде реалізовано окремий лендинг.
Rozetka планує взяти на себе залучення покупців, а обробляти замовлення і доставляти їх будуть ресторани.
"Для підтримки ресторанного бізнесу в період карантину наша компанія знизила відсоток комісії за виконані замовлення до символічного мінімуму в 0,1% у перші три місяці після активації", - йдеться в повідомленні.
На думку Rozetka, це дасть можливість ресторанному бізнесу отримувати більшу кількість замовлень з мінімальними витратами на їх залучення.
За доступ до онлайн-майданчика "ROZETKA Маркетплейс" пропонується вносити плату у розмірі 100 грн/міс.
"Проект перебуває на стадії розробки, тому поки що ми не можемо нічого коментувати", - заявили агентству "Інтерфакс-Україна" в прес-службі компанії.
Як повідомлялося, сервіс доставки їжі Menu Group має намір піти з України, продавши або закривши сервіси.
Сервіс доставки їжі UberEats із 3 червня припинив роботу в Україні.
Rozetkу засновано в 2005 році в Києві як онлайн-магазин електроніки та побутової техніки. У наступні роки компанія трансформувалася в мультикатегориійний онлайн-супермаркет.
За даними на офіційному сайті станом на травень-2020 Rozetka має десять магазинів і точок видачі в Києві, три в Одесі, а також по одній у Дніпрі, Чернігові, Ірпені, Броварах та Львові.