Інтерфакс-Україна
17:28 23.10.2018

Телереклама подорожчала на 30%, зовнішня - до 50%

3 хв читати
Телереклама подорожчала на 30%, зовнішня - до 50%

Вартість телереклами виросла 30% у річному еквіваленті, вартість зовнішньої - на 40-50%, повідомили агентству "Інтерфакс-Україна" гравці і учасники рекламного рику.

За словами провідного менеджера маркетингових комунікацій департаменту комерції та маркетингу МХП Сергія Кості, ціни на телерекламу в річному еквіваленті зросли на 35%, на зовнішню рекламу - на 30-40%. При цьому ціни на рекламу в інтернеті виросли не більше ніж на 35%.

"Ми йдемо від класичних інструментів. Будемо шукати альтернативні рішення для ефективного використання медіабюджету без втрати контакту зі споживачем", - наголосив він.

Водночас, за словами С.Кості, на підприємстві не відчувають змін рекламного ринку напередодні прийдешніх виборів, окрім стандартного скорочення рекламних слотів.

У свою чергу комерційний директор медіагрупи "1+1 медіа" Валерій Варениця зазначив, група наразі не оголосила ціни на рекламу на 2019 рік, хоча в минулі роки в цей час умови вже озвучувалися.

"Для себе ми допускаємо інфляцію 25-40%, залежно від рекламодавця. Що стосується ціни на рекламу, то підвищення очевидно. Аргументом для цього є нинішній попит - солд-аут слотів холдингу у нас вже п'ятий місяць близько 100%", - наголосив він.

Як повідомили агентству "Інтерфакс-Україна" у прес-службі провайдера "Воля", очікування щодо інфляції ринку ТВ-реклами загалом вище індексу інфляції цього року, проте точної цифри не заявлено.

"За нашими даними, ціни на ТБ-рекламу цьогоріч зросли на 30% у середньому на ринку. Крім цього, на цінову політику майданчиків впливає співвідношення попиту-пропозиції. Наприклад, традиційно в період з вересня і до кінця року попит перевищує пропозицію, що також значно впливає на вартість", - заявив в.о. генерального директора AB InBev Efes в Україні Денис Хренов.

Окрім зростання цін на телерекламу він також відзначає стійку тенденцію зростання вартості зовнішньої реклами - на 45-50% поточного року, переважно за рахунок скорочення рекламної площі в містах після затвердження міськими радами концепції розвитку зовнішньої реклами.

В інтернет-рекламі, за даними AB InBev Efes, інфляція в середньому досягає 50% для відео форматів і 25% - для інших форматів.

"На сьогодні вагому частку рекламних площ заповнює контент, створений у результаті передвиборних кампаній. Але, на нашу думку, значного впливу на рекламний ринок бізнес-організацій ці обставини наразі не чинять", - наголошує Д.Хренов.

Він також зазначив, що з початку наступного року ситуація може дещо змінитися, але наразі складно однозначно спрогнозувати, наскільки критично вона відобразиться на можливості для комерційних рекламодавців.

За словами Д.Хренова, на ринку ТБ-реклами існує проблема, що може значно вплинути на нього під час передвиборної кампанії.

"При скороченні рекламної квоти на ТБ з 12 до 9 хвилин на годину прибрали пункт, що зобов'язував на період передвиборних кампаній додавати до них три додаткові хвилини для забезпечення рівних прав учасникам виборчого процесу. І наразі незрозуміло, якою постановою ці додаткові хвилини повернуть", - наголосив він.

На думку керівника компанії, якщо цього не відбудеться, рекламні можливості комерційних рекламодавців на ТБ значно постраждають.

Як повідомлялося, ринок медійної інтернет-реклами в Україні за січень-червень 2018 року становив 1,094 млрд грн, що на 32% перевищує показник за аналогічний період 2017 року, частка прямого продажу на ринку медійної інтернет-реклами за цей період становила 56,13% .

ОСТАННЄ

На фронті більше 150 боєзіткнень за добу, найбільше на покровському напрямку - Генштаб

Зеленський разом з переговорниками провів бесіду з Віткоффом та Кушнером, обговорили території та гарантії безпеки

Сибіга і глава МЗС Болгарії обговорили мирні ініціативи та подальші кроки співпраці

Допомога Україні перевищила сплату РФ за нафту і газ лише у 5 з 24 європейських країн у 2022-24рр – Держдеп США

Заступник Рубіо: Європейські країни з 2022 року могли переказати Росії більше коштів, ніж Україні

Макрон повідомив Зеленському про міжнародні дискусії та підтвердив підтримку Франції

Обстріл РФ сильно пошкодив склади PROSTOR, "Мед-Сервіс" та "БаДМ у Дніпрі та "Трібо" у Білій Церкві

"Мадяр" показав вибухові удари по Рязанському НПЗ і меткомбінату в Алчевську

У Слов'янську шестеро постраждалих внаслідок скинутої ворогом авіабомби

РФ продовжує обстрілювати Дніпропетровщину, пошкоджено інфраструктуру

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА