Dunkin Donuts прибере "пончики" з назви
Американська мережа кав'ярень Dunkin Donuts, що спеціалізується на продажу фірмових пончиків, прийняла рішення прибрати з назви слово "Donuts" (в перекладі з англ. - пончики). Про це повідомляє прес-служба компанії.
У заяві наголошується, що багато клієнтів у всьому світі вже давно в розмовній мові скорочують назву мережі до "Dunkin". У компанії уточнили, що офіційно зміна назви відбудеться в січні 2019 року.
У прес-релізі також говориться, що зміна назви дозволить компанії зміцнити свої позиції на ринку з продажу кави та допоможе конкурувати з іншими відомими мережами кав'ярень. При цьому, як підкреслили в Dunkin Donuts, компанія продовжить радувати любителів пончиків своєю продукцією.
У компанії розповіли, що логотип мережі зазнає незначних змін. Традиційний шрифт, а також рожеві і помаранчеві кольори бренду, що з'явилися в 1973 році, збережуться.