13:11 17.07.2018

Маркетплейс Prom.ua запустив дошку оголошень для приватних осіб

2 хв читати

Маркетплейс Prom.ua запустив дошку безкоштовних оголошень для приватних осіб, ідеться в повідомленні прес-служби групи компаній EVO.

Тепер каталог Prom.ua ділиться на товари від інтернет-магазинів і оголошення від приватних осіб. Покупці, які шукають уживані товари, зможуть порівняти різні пропозиції, а також побачити нові товари за привабливими цінами.

"Ми керуємося тим, що потрібно споживачам. За даними нашого дослідження, 65% користувачів Prom.ua купують товари "з рук" офлайн і онлайн. Потенційно ще 20% готові це робити в майбутньому. Тому ми розширюємо можливості маркетплейсу для таких користувачів", - зазначив CEO Prom.ua Іван Портной.

За правилами нової категорії, користувач може подати не більше ніж 10 оголошень; при цьому в них немає звичних інструментів для оформлення онлайн-замовлення - кошика та способів доставки, оплати.

На Prom.ua заявляють, що такий інструмент добре підійде для того, щоб розпродати непотрібні речі, але не допоможе побудувати системну торгівлю.

У компанії наголошують, що вживані товари - не нова ніша на маркетплейсі, оскільки у 2017 році інтернет-магазини пропонували старі двигуни для техніки (85 тис. пропозицій), шини (18 тис.), мобільні телефони та смартфони (15 тис.), частини корпуса ноутбука (14,8 тис.).

Водночас якщо раніше, щоб продати товари на Prom.ua, потрібно було створювати інтернет-магазин, то тепер достатньо дати оголошення.

"Щоб гарантувати безпечність угод між користувачами, ми передбачили відгуки та рейтинги, які допоможуть під час вибору продавця або покупця. Також працюватиме перевірка користувачів за номером телефону. В покупців, зареєстрованих на маркетплейсі, буде видно історію - коли зареєструвався, чи часто купував, контакти, а за бажанням - і посилання на профілі в соцмережах. Це стосується і нових, і наших постійних покупців", - наголосив І.Портной.

Також користувачі можуть налаштовувати приватність і зовнішній вигляд акаунту, а їхні дані не побачать незареєстровані користувачі.

У травні 2016 року електронний майданчик Prom.ua було реорганізовано в групу компаній EVO.

Основний бізнес EVO - маркетплейси. Проекти групи працюють на ринках таких країн, як Україна, Білорусь, Росія, Казахстан.

Група реалізує B2C, B2B, B2G і C2C проекти в Інтернеті. Так, у рамках EVO розвиваються такі проекти: prom.ua, satu.kz, tiu.ru, deal.by, bigl.ua, shafa.ua, kabanchik.ua, crafta.ua, а також майданчик-учасник системи електронних державних закупівель України zakupki.prom.ua.

РЕКЛАМА

ОСТАННЄ

Міносвіти розробило рекомендації для вишів і профтехів щодо підготовки до нового 2024/2025 навчального року

Уночі ППО знищила один БпЛА Shahed у Миколаївській області - ОВА

Пакистан організував чотири спецрейси для вивезення своїх громадян після заворушень у Киргизстані

Кількість постраждалих у Харкові внаслідок ударів уночі та вранці зросла до семи

Глава МЗС Німеччини Бербок приїхала до Києва - ЗМІ

У Херсонській області за добу через обстріли одна людина загинула, ще троє дістали поранення

Силами ППО вночі знищено 28 із 29 ударних БПЛА, які атакували Україну

У Харкові уламки ворожих "шахедів" зафіксовано в чотирьох локаціях, є постраждалі

За минулу добу одна людина загинула під час обстрілів у Василівському районі Запорізької області

У Києві 21 травня весь день із 00:00 до 24:00 будуть застосовуватися графіки відключень

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА