Інтерфакс-Україна
13:11 17.07.2018

Маркетплейс Prom.ua запустив дошку оголошень для приватних осіб

2 хв читати

Маркетплейс Prom.ua запустив дошку безкоштовних оголошень для приватних осіб, ідеться в повідомленні прес-служби групи компаній EVO.

Тепер каталог Prom.ua ділиться на товари від інтернет-магазинів і оголошення від приватних осіб. Покупці, які шукають уживані товари, зможуть порівняти різні пропозиції, а також побачити нові товари за привабливими цінами.

"Ми керуємося тим, що потрібно споживачам. За даними нашого дослідження, 65% користувачів Prom.ua купують товари "з рук" офлайн і онлайн. Потенційно ще 20% готові це робити в майбутньому. Тому ми розширюємо можливості маркетплейсу для таких користувачів", - зазначив CEO Prom.ua Іван Портной.

За правилами нової категорії, користувач може подати не більше ніж 10 оголошень; при цьому в них немає звичних інструментів для оформлення онлайн-замовлення - кошика та способів доставки, оплати.

На Prom.ua заявляють, що такий інструмент добре підійде для того, щоб розпродати непотрібні речі, але не допоможе побудувати системну торгівлю.

У компанії наголошують, що вживані товари - не нова ніша на маркетплейсі, оскільки у 2017 році інтернет-магазини пропонували старі двигуни для техніки (85 тис. пропозицій), шини (18 тис.), мобільні телефони та смартфони (15 тис.), частини корпуса ноутбука (14,8 тис.).

Водночас якщо раніше, щоб продати товари на Prom.ua, потрібно було створювати інтернет-магазин, то тепер достатньо дати оголошення.

"Щоб гарантувати безпечність угод між користувачами, ми передбачили відгуки та рейтинги, які допоможуть під час вибору продавця або покупця. Також працюватиме перевірка користувачів за номером телефону. В покупців, зареєстрованих на маркетплейсі, буде видно історію - коли зареєструвався, чи часто купував, контакти, а за бажанням - і посилання на профілі в соцмережах. Це стосується і нових, і наших постійних покупців", - наголосив І.Портной.

Також користувачі можуть налаштовувати приватність і зовнішній вигляд акаунту, а їхні дані не побачать незареєстровані користувачі.

У травні 2016 року електронний майданчик Prom.ua було реорганізовано в групу компаній EVO.

Основний бізнес EVO - маркетплейси. Проекти групи працюють на ринках таких країн, як Україна, Білорусь, Росія, Казахстан.

Група реалізує B2C, B2B, B2G і C2C проекти в Інтернеті. Так, у рамках EVO розвиваються такі проекти: prom.ua, satu.kz, tiu.ru, deal.by, bigl.ua, shafa.ua, kabanchik.ua, crafta.ua, а також майданчик-учасник системи електронних державних закупівель України zakupki.prom.ua.

ОСТАННЄ

Стармер розпорядився провести термінову перевірку іноземного втручання у британську політику- ЗМІ

Трамп підписав указ, який ще більше обмежує в'їзд іноземців на територію США

Двох цивільних поранено внаслідок удару російського БпЛА в Запоріжжі – ОВА

Сили оборони відбили з початку доби 255 ворожих атак - Генштаб

Безплатні шкільні обіди будуть доступні для всіх школярів з 2026р - Бережна

Енергопостачання відновили для 220 тисяч домогосподарств в Одеській області - МВА

Сибіга обговорив із керівництвом МКС притягнення до відповідальності за злочини, скоєні в Україні внаслідок агресії РФ

Ворог окупував Серебрянку та просунувся у Бахмутському районі на Донеччині – DeepState

Україна і Польща визначили плани пошуково-ексгумаційних робіт на 2026р

Зеленський зустрівся з воїнами, які проходять реабілітацію у Нідерландах

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА