19:30 01.08.2016

ЛАЗ вважає дискримінаційними умови київського тендера на закупівлю тролейбусів

3 хв читати
ЛАЗ вважає дискримінаційними умови київського тендера на закупівлю тролейбусів

ТОВ "Науково-технічне підприємство "СТГ Інженеринг", одне з підприємств управляючої компанії "Сіті Транспорт Груп", яка, в свою чергу, є виробником автобусів та тролейбусів ЛАЗ, вважає дискримінаційними умови тендера на закупівлю "Київпастрансом" 100 автобусів та 100 тролейбусів, оголошених 19 липня в системі ProZorro.

Як повідомили агентству "Інтерфакс-Україна" в прес-службі компанії, зокрема, "СТГ Інженеринг" має намір узяти участь у торгах по одному з лотів на закупівлю тролейбусів (60 од. 18,5-метрових тролейбусів), проте умови тендера фактично відсікають компанію від участі в них.

У зв'язку з цим компанія звернулася до голови тендерного комітету з пропозицією внести зміни до документації. Зокрема, як йдеться у листі, згідно з тендерними умовами, для підтвердження кваліфікаційних критеріїв потенційні учасники торгів мають надати копію договорів про аналогічні поставки в 2014-2016 рр. з копіями видаткових та податкових накладних.

"Нам відомо, що є лише одна українська компанія, яка має досвід виконання аналогічного договору за цей період (корпорація "Богдан" – ІФ). Отже, конкурсні торги заздалегідь сплановані під одного учасника, що, на нашу думку, суперечить закону про держзакупівлі і ставить під сумнів проведення чесних торгів", - наголошується в листі.

У прес-службі нагадали, що рішенням Київського госпсуду від 16 березня 2016 року "Київпастранс" має виплатити заводу "ЛАЗ" понад 118 млн грн за надані до Євро-2012 тролейбуси-гармошки, проте борг перед підприємством досі не погашено.

На думку генерального директора City Transport Group Ігоря Чуркіна, що наводиться прес-службою, тендер "Київпастрансу" на закупівлю 100 автобусів також прописаний під одного учасника - Мінський автомобільний завод.

За його словами "прописані технічні норми щодо потужності двигуна на 12-метрові і 18-метрові ("гармошки") автобуси відсікають українських виробників від участі в тендері і відповідають технічним характеристикам саме автобусів МАЗ.

"Навіть тендерна вимога на 26 сидячих місць у 12-метровій машині і 35 у "гармошці" "злизані" з моделей МАЗ-203 і МАЗ-215. У результаті місто може втратити до 2 млн грн на кожній машині", - зазначає він.

На думку В. Чуркіна, впровадження системи Prozorro не позначилося на рівні корупції на тендерах із закупівлі муніципального транспорту. "Корупція не зникла, а стала більш витонченою: адже в "технічку" за транспортними засобами спочатку прописують саме ті норми, які відповідають показникам машини, що має перемогти", - вважає він.

Гендиректор City Transport Group повідомив, що він готовий звернутися до Київради, а також до правоохоронних органів, щоб запобігти спробі корупційних київських торгів.

Як повідомлялося, до кінця поточного року Київ у рамках двох тендерів планує придбати 40 тролейбусів завдовжки не менше 11,9 м (лот 1) та 60 тролейбусів завдовжки не менше 18,5 м (лот 2) на загальну суму 760,1 млн. грн. (з ПДВ), а також 70 автобусів завдовжки не менше 11,9 м (лот 1) та 30 од. – завдовжки не менше 18,5 м (лот 2) на 481,82 млн грн.

Аукціони відбудуться 23 вересня.

ТОВ "Сіті Транспорт груп" спеціалізується на виробництві міських, приміських і туристичних автобусів різних типів і модифікацій, а також тролейбусів.

До складу групи входять ТОВ "ЛАЗ", Дніпровський автобусний завод (Дніпродзержинськ), Запорізький автобусний завод, торговий дім "Українські комерційні автомобілі", сервісна компанія "Бус-Сервіс", лізингова компанія LAZ Finance.

Наразі СТG виробляє транспорт під конкретного покупця.

Підсумків діяльності за останні роки компанія не розголошує.

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА