Інтерфакс-Україна
12:35 18.11.2025

Україна задає тренд за рівнем технологічності у банківській сфері – О.Клименко

2 хв читати

Українські банки часто перевершують європейські за високим рівнем диджитальності сервісів та послуг. Про це під час DIGITAL BANKING CONFERENCE 2025 розповів Олег Клименко, член Правління АТ «ОТП БАНК», відповідальний за розвиток роздрібного бізнесу. Захід, організований Українською асоціацією фінтех та інноваційних компаній (УАФІК), був присвячений цифровій трансформації банківської галузі.

За словами О.Клименка, будь-яка технологічність має справжній успіх лише тоді, коли у ній збалансовані чотири ключові цінностей. «Перший – операційний, базовий – дуже важливий для клієнтів. Їм має бути зручно, комфортно у користуванні продуктом. Функціонал повинен бути бездоганним. На другому рівні – емоційна складова: як себе почувають клієнти, коли користуються нашими сервісами? Третій рівень – про life change. Послуги мають допомагати людям змінити спосіб життя на більш ефективний, якісний», – зазначив член Правління ОТП БАНК. Як приклад він навів можливість купівлі та продажу ОВДП у застосунку OTP Bank UA, що дозволяє клієнтам і накопичувати, і надійно зберігати кошти, і легко керувати облігаціями, і підтримувати державу. Утім він додав, що знаходити такі life change напрями досить непросто. На четвертому рівні, розповів Олег Клименко, перебуває соціальна складова, наприклад, можливість робити благодійні внески онлайн.

Він також наголосив, що перелічені чотири рівні не менш важливі для офлайн-сервісів та особистих контактів з клієнтами, у тому числі, у фізичних відділеннях. «Точка довіри, канал залучення та адаптації клієнтів – цим сьогодні важливі відділення для клієнтів. Тут встановлюється перший зв'язок, на якому будується та розвивається подальша співпраця з банком», – підкреслив О.Клименко. За його словами, стратегія ОТП БАНК – мати найбільш конкурентні команди, інвестуючи у розвиток кращих талантів і збалансовану рольову модель, підсилюючи ефект за рахунок розвитку технологій та продуктів, так званою PhyGital концепцією.  

Він зауважив, що попри високий рівень технологічності можливість використання клієнтами ШІ замість себе при вирішенні фінансових питань поки не стоїть на порядку денному, оскільки стосується багатьох чутливих безпекових та комплаєнс питань. «Потрібно докласти чимало зусиль, щоб такі ШІ агенти навчилися функціонувати в банківській екосистемі. Це більше про rocket science, наразі ж в ОТП БАНК ми вже активно залучаємо ШІ як до оптимізації, так і до розвитку внутрішніх банківських процесів та покращення клієнтського досвіду», – резюмував він.

 

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

В Інституті міжнародних відносин визначили переможців конкурсу найкращих есе серед студентів про роль ШІ в українській дипломатії

UKRNAFTA оновила ще 5 АЗК: на клієнтів чекають знижки на пальне та подарунки

Інтелектуальний щит держави: юні призери всеукраїнських та міжнародних олімпіад отримали премії президента України

У столиці відкрилась виставка Петра Бойка "Мій дім- мій хаос"

Заява АТ "Київмедпрепарат" стосовно ухвали Господарського суду м. Києва від 3 грудня 2025 року

Суд за заявою інвестиційної компанії "Скай-Девелопмент" відкрив провадження у справі про банкрутство АТ "Київмедпрепарат"

GGBET запускає новий тип ставок

Український прорив: Нативна монета WhiteBIT увійшла до 5 ключових індексів S&P Dow Jones

Державний банк долучився до розвитку дуальної освіти у вишах

79-та бригада отримала транспорт від "Українських вертольотів" для роботи на передовій

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА