Відкрито реєстрацію торговельних мереж для участі в програмі "Національний кешбек" (оновлено)
На порталі "Дія" відкрилася можливість подачі заявок торговельних мереж у програмі "Національний кешбек".
Як повідомило Міністерство економіки, для реєстрації продавцю потрібно подати заявку на приєднання до переліку українських виробників через портал "Дія". Для цього потрібно зайти в розділ "Бізнес" - "Підприємництво" і вибрати список продавців, після чого потрібно заповнити форму і зазначити дані про підприємство.
Як повідомила агентству "Інтерфакс-Україна" пресслужба мережі Auchan, у компанії поступово почали працювати над приєднанням до програми й очікують, що клієнти зможуть купувати більше товарів локальних виробників завдяки ініціативі "Зроблено в Україні" та програмі кешбеку.
За словами заступника гендиректора з правових питань та зв'язків з держорганами Novus Максима Бугаєва, у мережі супермаркетів активно готуються забезпечити технічну можливість клієнтам для використання всіх переваг програми, оскільки ця ініціатива є важливим етапом для розвитку вітчизняного виробництва.
"Мережа "Епіцентр" вже приєднується до програми "Національний кешбек" і здійснює технічне тестування системи. Як найбільший в Україні гравець роздрібного ринку в непродовольчій сфері ми також запрошуємо наших партнерів-постачальників активно долучатися до програми", - сказала в коментарі агентству заступниця голови ТОВ "Епіцентр К" у сфері комунікацій, реклами, зв'язків з громадськістю та ЗМІ Ірина Шинкаренко.
"Національний кешбек" планує підтримати також ритейлер побутової техніки та електроніки Comfy. За словами CEO компанії Ігоря Хижняка, у портфелі мережі понад 200 брендів із товарами, виробленими в Україні, тому кешбек може стати гарним способом стимулювання внутрішнього попиту на українські товари, що зрештою дасть змогу створити нові робочі місця та збільшить податкові надходження до бюджету.
"Ми розглядаємо потенційну участь у програмі, оскільки це насамперед може бути цікаво нашим покупцям. Утім, це можливо за умови, якщо до переліку буде включено товари з побутової техніки та електроніки. Поки що частка таких товарів вітчизняного виробництва у нас становить не більше ніж 1%", - наголосив маркетинг-директор мережі "Фокстрот" Олег Нікольський.
Він також додав, що, з іншого боку, якщо ця програма покаже свою ефективність, можливо, це стане поштовхом для розвитку виробництва споживчої електроніки в Україні. Тож поки що в компанії чекають на відпрацювання механізмів і розширення переліку виробників для можливої інтеграції в майбутньому.
Як повідомлялося, Кабінет Міністрів України на засіданні 20 серпня затвердив порядок надання "Національного кешбеку", згідно з яким українці зможуть отримати компенсацію 10% вартості товарів, які вони купили.
Згідно з інформацією на сайті Мінекономіки, програма запрацює з 2 вересня 2024 року. Максимальний обсяг кешбеку - 3 тис. грн/місяць, кошти можна буде витратити на медичні та комунальні послуги, спорт, кіно, квитки на поїзд, задонатити ЗСУ або купити військові облігації.
З 24 серпня стартувала реєстрація виробників для участі в програмі "Національний кешбек", незабаром стартує реєстрація споживачів і розпочнеться етап бета-тестування.