"Медіа Група Україна" планує розвивати мережу зарубіжних корпунктів і зацікавлена в монобрендовій політиці
ТОВ "Медіа Група Україна" планує запустити ще щонайменше два зарубіжні корпункти.
"Ми використовуємо кормережу телеканалу "Україна". У нас є три мобільні корпункти за кордоном: у Європі, США та Росії. Якщо все піде за планом, відкриємо ще, як мінімум, два корпункти за кордоном. Але в Україні не плануємо створювати мережу регіональних телеканалів. Не бачу тут доданої вартості", - заявив в інтерв'ю "Інтерфакс-Україна" член наглядової ради "Медіа Група Україна", який відповідає за розвиток новинного напряму в групі, Дмитро Белянський.
Він також зазначив, що медіагрупа насамперед зацікавлена в побудові монобрендової моделі.
"Ми робимо низку проектів усередині каналу "Україна 24", присвячених регіонам. Але, по суті, ми зацікавлені в певній централізації, в можливості ввібрати в себе інший контент. Можемо спокійно взяти в ефір "Україна 24" матеріал нашого дніпропетровського "34" каналу, так само, як можемо включити продукцію "Україна 24" в ефір телеканалу "Україна". Для нас вигідніше побудувати монобренд. І для країни, чесно кажучи, також", - наголосив Белянський.
За його словами, в планах медіагрупи запустити на телеканалі "Україна 24" низку економічних проектів.
"Стати лідером ринку інформаційних каналів для нас - проміжна мета. Нам треба вирости до загальнонаціонального інформаційного каналу", - вважає член наглядової ради "Медіа Групи Україна".
Він також не виключає запуску різних тематичних програм, наголошуючи, що будь-які інформаційні потреби аудиторії мають бути реалізовані.
"У нас дуже потужна аналітична служба в МГУ. Ми ухвалюємо рішення не інтуїтивно, а ґрунтуючись на серйозних дослідженнях. Тому передусім підемо туди, де зможемо мати успіх", - зазначив Белянський.
Він також повідомив, що медіагрупа планує запустити для телеканалу "Україна 24" власний сайт, оскільки зацікавлена в тому, щоб "Україна 24" існував на всіх платформах - і ТБ, і диджитал.
"Медіа Група Україна" об'єднує національний ефірний телеканал "Україна", загальнонаціональний інформаційний телеканал "Україна 24", розважальний молодіжний телеканал "НЛО TV"; тематичний телеканал "Індиго TV"; тематичні канали "Футбол 1"/"Футбол 2"; регіональні телеканали "Донбас", "34 телеканал", "Сигма"; оператора супутникового телебачення Xtra TV; міжнародні канали Ukraine 1/ Ukriane 2, NLO TV 1/NLO TV 2; продакшн-компанії "Теле Про", "Допоможемо ТБ"; медіаагентство повного циклу "Медіа Партнерство Баїнг"; мультимедійну платформу "Сьогодні" - теленовини "Сьогодні" і сайт segodnya.ua; кросплатформний проект Vogue UA.
Власником медіахолдингу є група "Систем Кепітал Менеджмент" Ріната Ахметова.
Повний текст інтерв'ю читайте на головній сторінці веб-сайту агентства "Інтерфакс-Україна".