15:21 01.09.2020

"Медіа Група Україна" планує розвивати мережу зарубіжних корпунктів і зацікавлена в монобрендовій політиці

2 хв читати
"Медіа Група Україна" планує розвивати мережу зарубіжних корпунктів і зацікавлена в монобрендовій політиці

ТОВ "Медіа Група Україна" планує запустити ще щонайменше два зарубіжні корпункти.

"Ми використовуємо кормережу телеканалу "Україна". У нас є три мобільні корпункти за кордоном: у Європі, США та Росії. Якщо все піде за планом, відкриємо ще, як мінімум, два корпункти за кордоном. Але в Україні не плануємо створювати мережу регіональних телеканалів. Не бачу тут доданої вартості", - заявив в інтерв'ю "Інтерфакс-Україна" член наглядової ради "Медіа Група Україна", який відповідає за розвиток новинного напряму в групі, Дмитро Белянський.

Він також зазначив, що медіагрупа насамперед зацікавлена в побудові монобрендової моделі.

"Ми робимо низку проектів усередині каналу "Україна 24", присвячених регіонам. Але, по суті, ми зацікавлені в певній централізації, в можливості ввібрати в себе інший контент. Можемо спокійно взяти в ефір "Україна 24" матеріал нашого дніпропетровського "34" каналу, так само, як можемо включити продукцію "Україна 24" в ефір телеканалу "Україна". Для нас вигідніше побудувати монобренд. І для країни, чесно кажучи, також", - наголосив Белянський.

За його словами, в планах медіагрупи запустити на телеканалі "Україна 24" низку економічних проектів.

"Стати лідером ринку інформаційних каналів для нас - проміжна мета. Нам треба вирости до загальнонаціонального інформаційного каналу", - вважає член наглядової ради "Медіа Групи Україна".

Він також не виключає запуску різних тематичних програм, наголошуючи, що будь-які інформаційні потреби аудиторії мають бути реалізовані.

"У нас дуже потужна аналітична служба в МГУ. Ми ухвалюємо рішення не інтуїтивно, а ґрунтуючись на серйозних дослідженнях. Тому передусім підемо туди, де зможемо мати успіх", - зазначив Белянський.

Він також повідомив, що медіагрупа планує запустити для телеканалу "Україна 24" власний сайт, оскільки зацікавлена в тому, щоб "Україна 24" існував на всіх платформах - і ТБ, і диджитал.

"Медіа Група Україна" об'єднує національний ефірний телеканал "Україна", загальнонаціональний інформаційний телеканал "Україна 24", розважальний молодіжний телеканал "НЛО TV"; тематичний телеканал "Індиго TV"; тематичні канали "Футбол 1"/"Футбол 2"; регіональні телеканали "Донбас", "34 телеканал", "Сигма"; оператора супутникового телебачення Xtra TV; міжнародні канали Ukraine 1/ Ukriane 2, NLO TV 1/NLO TV 2; продакшн-компанії "Теле Про", "Допоможемо ТБ"; медіаагентство повного циклу "Медіа Партнерство Баїнг"; мультимедійну платформу "Сьогодні" - теленовини "Сьогодні" і сайт segodnya.ua; кросплатформний проект Vogue UA.

Власником медіахолдингу є група "Систем Кепітал Менеджмент" Ріната Ахметова.


Повний текст інтерв'ю читайте на головній сторінці веб-сайту агентства "Інтерфакс-Україна".

РЕКЛАМА

ОСТАННЄ

"Київстар" запустив VoWiFi, що надає змогу здійснювати голосові дзвінки навіть за слабкого сигналу мобільної мережі

Функція повернення коштів для абонентів Vodafone і Life вимкнена через виведення "Зимової єПідтримки" - СЕО EasyPay

Запит "Графік вимкнення світла" був в українців найпопулярнішим для пошуку в Google у році, що минає

OpenAI запустила нейромережу Sora для генерації відео за текстовими запитами

У Мінцифри пояснили, чому знято вимогу щодо зарплати 20 тис. грн для співробітників компаній-резидентів "Дія.City"

"Нова пошта" запустила послугу доставки та відправки в поштомати InPost на території Великої Британії

Кіберзлочинці угруповання UAC-0185 здійснили спробу атакувати підприємства ОПК

Українські військові отримають перевагу над ворогом у захищеності зв’язку - ISW

"Київстар" у середньому на 25% підвищує оплату, надаючи більше послуг

ШІ-модель від Google DeepMind перевершила традиційні методи прогнозування погоди

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА