Інтерфакс-Україна
12:45 02.12.2021

Borjomi оживляє свого легендарного оленя у Новорічній кампанії

2 хв читати

https://images.unian.net/photos/2021_12/1638443297-5532.jpg?0.9983548878844393

Borjomi – унікальний бренд, що містить ювенільну воду – дарує моменти чарівництва у новорічній кампанії, яка пропонує зарядитися природною енергією та оживити себе напередодні свят.

Оживи себе з Borjomi

Новорічні свята – час веселощів, світських заходів та теплих сімейних урочистостей, час – коли оживають традиції. Напередодні Нового року легендарний бренд мінеральної води Borjomi, здобутий із джерел у горах Грузії, запускає нову рекламну кампанію зі слоганом «Оживи себе з Borjomi».

Відома своїми цілющими властивостями, легендарна вода Боржомі із серця Грузинських гір — ідеальний супутник для тих, хто хоче відновити сили, насолодитися природним смаком і бути в тонусі особливо в період святкових днів.

Зйомки кампанії, які відбулися в Грузії, є продовженням креативної стратегії, в рамках якої бренд створює несподівані та унікальні моменти в різних точках контакту. Пропонуючи сучасний погляд на грузинський спосіб життя та відроджуючи легендарного Оленя, новорічна рекламна кампанія віддає шану природі Грузії, її спадщині та новій хвилі грузинського креативу.

Повернення легендарного героя

Як йдеться у старовинній легенді, джерело Боржомі для людей відкрив молодий олень, коли рятувався від мисливців, які переслідували його. Саме він став ключовим символом кампанії, бувши багато років важливою частиною історії бренду Borjomi.

Щоб перенести героя оповіді в сучасний світ, образ культового оленя було оновлено та впроваджено у дизайн обмеженої серії упаковок, у новорічні ролики та рекламні активації. Мета кампанії – перетворити оленя Borjomi на символ енергії, що оживляє під час новорічних свят.

Дизайн лімітованої лінійки

Кампанія дає старт запуску лімітованої серії Borjomi. Її дизайн підкреслює святковий настрій, акцентуючи увагу на фірмових кольорах бренду: Georgian Green та глибокий синій. Лімітована серія у новому дизайні з'явиться у продажу вже 1 грудня.

Усі зірки Грузії

Обличчям кампанії "Оживи себе з Borjomi" стала відома грузинська топ-модель Ліка Рігвава. Також у зйомках реклами бренду взяли участь fashion-інфлюєнсер Маріам Саного, популярні телеведучі Саломе Гвініашвілі та Бахва Брегвадзе. Музику для кампанії написав один із найпопулярніших музичних продюсерів Грузії Олександр Кордзая (Kordz): ремікс на його хіт “Untitled Fantasy” був спеціально створений для новорічного ролика.

Запуск

Рекламна кампанія 360° стартує 1 грудня водночас на ТБ, у зовнішній рекламі, соціальних мережах та в digital-каналах. А щоб привітати споживачів, Borjomi запускає інтерактивну вікторину з призами. Дайте правильні відповіді на три запитання щодо історії та продукції Borjomi й отримайте шанс виграти подарунки, які стануть справжнім дивом у свято. Щоб перевірити вдачу та позмагатись за головний приз — подорож до Грузії з тижнем SPA для повного оживлення, прямуйте за посиланням.

ОСТАННЄ

В Інституті міжнародних відносин визначили переможців конкурсу найкращих есе серед студентів про роль ШІ в українській дипломатії

UKRNAFTA оновила ще 5 АЗК: на клієнтів чекають знижки на пальне та подарунки

Інтелектуальний щит держави: юні призери всеукраїнських та міжнародних олімпіад отримали премії президента України

У столиці відкрилась виставка Петра Бойка "Мій дім- мій хаос"

Заява АТ "Київмедпрепарат" стосовно ухвали Господарського суду м. Києва від 3 грудня 2025 року

Суд за заявою інвестиційної компанії "Скай-Девелопмент" відкрив провадження у справі про банкрутство АТ "Київмедпрепарат"

GGBET запускає новий тип ставок

Український прорив: Нативна монета WhiteBIT увійшла до 5 ключових індексів S&P Dow Jones

Державний банк долучився до розвитку дуальної освіти у вишах

79-та бригада отримала транспорт від "Українських вертольотів" для роботи на передовій

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА