Інтерфакс-Україна
16:18 12.10.2021

GUDU х BORJOMI

2 хв читати

Колаборація легендарного грузинського бренду зі 130-річною історією BORJOMI та модного концептуального дому GUDU, створеного дизайнером Лашою Мдінарадзе у Києві

7 жовтня в Києві стартував новий фестиваль сучасного мистецтва, моди, культурних кооперацій, візуальних рішень та технологій KYIV Art & Fashion Days. Цьогоріч в програмі платформи об’єдналися 11 українських та світових дизайнерів, неочікувані міські локації, гості з різних куточків планети та круті мистецькі роботи. Відкривав фестиваль показом своєї колекції одягу в музеї Шевченка засновник бренду GUDU Лаша Мдінарадзе. Однією з прикрас лінійки став патерн, натхненний лініями і формами Болнісського хреста, зображеного на грузинському прапорі. У ньому символічно закодовано все те, що відображає саму суть BORJOMI.

"Для нас колаборація з Лашою в рамках KYIV Art & Fashion Days — ідеальний метч і абсолютний симбіоз цінностей, бекграунду, світобачення. По-перше, бренд GUDU, як і BORJOMI, має грузинське коріння. По-друге, Лаша, як і ми, завжди експериментує, впроваджує нові форми, ідеї, відчуття. Він сміливо змінюється та відчуває дух часу, слідкує за трендами та створює їх. GUDU — інноваційний бренд з великим майбутнім, яке хочеться побачити на власні очі. По-третє, ви бачили цей неймовірний аутфіт, прикрасою якого стала алюзія на оленя BORJOMI? Сучасна, стильна і дуже крута!

Нарешті, фестиваль, створений на перетині культур, країн, дизайнів, мистецьких поглядів та сучасних рішень. KYIV Art & Fashion Days — івент, якого так не вистачало нашому місту! До речі, його започаткувала засновниця Mercedes-Benz Fashion Week Tbilisi Софія Чконія, яка не тільки співпрацювала з Демною Гвасалією та Девідом Комою, а й змусила весь світ заговорити про грузинську моду. Сподіваюсь, на нову київську платформу, яка об’єднає мистецтво і моду чекатимуть не менші горизонти", — розповідає директор з маркетингу IDS Borjomi Ukraine Анатолій Гордєєв.

Нагадаємо, що нещодавно BORJOMI відсвяткував 130 років з моменту, коли у Парку мінеральних вод, сучасний Боржомі-Хараґаулі, розпочав свою роботу перший розливний завод. Сьогодні бренд відомий далеко за межами Грузії, а смаком легендарної води насолоджуються більш ніж у 40 країнах світу. BORJOMI — це багатовікові традиції, помножені на інновації, це одночасно тренд і вічна класика. Це бренд, який вже понад 130 років та не зупиняється ні на секунду. Це неочікувані колаборації, цікаві дизайни, круті івенти в рамках нової кампанії бренду "Жива вода, жива легенда". Це історія і сучасність, з якою BORJOMI драйвово вривається в наше життя.

ОСТАННЄ

Солідарність і голос працівників: Молодіжна рада Профспілки залізничників презентує підсумки роботи та дослідження з корпоративного управління

1 центр рекрутингу: все більше жінок долучається до Сухопутних військ

18ʼ PEOPLE MANAGEMENT CONFERENCE: Люди, які тримають майбутнє

"Українська команда" проводить Різдвяний збір на антидронові сіткомети

Українська будівельна премія 2025: лідерство, відповідальність і середовище майбутнього

GGBET — переможець SBC Ukraine Awards 2025

Спецпідрозділ ССО "Рейнджер" отримав партію потужних зарядних станцій від волонтерів "Української команди"

Авіакомпанія "Українські вертольоти" підготувала і роздала святкові волонтерські подарунки Силам оборони України

ОТП БАНК визнаний кращим у сегменті кредитів готівкою - рейтинг Financial Club

Київщино, зустрічай: нові АЗК UKRNAFTA вже відкрилися в столичному регіоні

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА