Інтерфакс-Україна
10:02 04.06.2020

З початку року аварійна служба "Хмельницькгазу" виїжджала на понад 7 тис. викликів споживачів

2 хв читати
З початку року аварійна служба "Хмельницькгазу" виїжджала на понад 7 тис. викликів споживачів

Служба екстреного реагування 104 АТ "Хмельницькгаз" з початку року виїжджала до споживачів 7100 разів та локалізувала, попередила виникнення аварійних ситуацій при використанні газу в побуті. Відтак, за понад  80% заявок виявлені та ліквідовані витоки газу на внутрішньобудинкових системах газопостачання, приладах обліку,  а також проведені  ремонтно-налагоджувальні роботи.

                 

У січні-квітні 2020 року аварійно-диспетчерська служба АТ "Хмельницькгаз" здійснила 7,1  тис. виїздів за аварійними заявками споживачів., в т.ч. і до найвіддаленіших сільських населених пунктів області. Відтак, лише за час карантину – опрацьовано майже 2 тис. викликів, серед яких витоки газу склали майже 90%. Серед всіх дзвінків на екстрену  службу 104  найбільше припадає на міста Хмельницький, Славуту та Кам’янець-Подільський.  

 

В умовах карантинних обмежень аварійно-диспетчерська служба працює з особливою відповідальністю і ні на мить не припиняє свою роботу. Відтак, АТ "Хмельницькгаз" максимально убезпечив від інфікування як своїх працівників, так і клієнтів,  надавши  усі необхідні засоби  індивідуального  захисту.  Тож спецавтотранспорт проходить санітарну обробку після кожного виїзду, а аварійники працюють виключно у захисних костюмах, щитках, масках та рукавичках.  

 

"Розуміючи усю відповідальність за безпеку споживачів, особливо в нелегкий час карантину, "Хмельницькгаз" максимально скерував зусилля на безперебійну доставку газу та недопущення  аварійних ситуацій, - зауважує  технічний директор Дмитро Дідич. – Навантаження на газорозподільну компанію значно зросло, а коштів з існуючого тарифу на розподіл відчутно не вистачає, особливо на оновлення спецавтомобілів аварійної служби, які давно вичерпали свій ресурс, однак, мають максимально  оперативно дістатися до споживача за  десятки кілометрів у найвіддаленіші села області". 

 

На Хмельниччині  цілодобово та без вихідних  приймають виклики споживачів, виїздять та ліквідують витоки, усувають поломки 19 підрозділів аварійно-диспетчерської служби "Хмельницькгазу". Навіть до найвіддаленіших точок обслуговування аварійна бригада прибуває згідно вимог -  в межах 40 хвилин часу.

 

Довідка: Регіональна Газова Компанія – сервісна компанія, яка розробляє інноваційні та комплексні рішення для енергетичного сектору, спрямовані на підвищення якості клієнтського обслуговування, модернізацію галузі та впровадження європейських стандартів роботи операторів ГРМ. Під брендом РГК працює 20 газорозподільних компаній, в яких зайняті 38 тисяч фахівців. Вони обслуговують 250 тис. км газопроводів та понад 8 млн. споживачів газу.

 

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

В Інституті міжнародних відносин визначили переможців конкурсу найкращих есе серед студентів про роль ШІ в українській дипломатії

UKRNAFTA оновила ще 5 АЗК: на клієнтів чекають знижки на пальне та подарунки

Інтелектуальний щит держави: юні призери всеукраїнських та міжнародних олімпіад отримали премії президента України

У столиці відкрилась виставка Петра Бойка "Мій дім- мій хаос"

Заява АТ "Київмедпрепарат" стосовно ухвали Господарського суду м. Києва від 3 грудня 2025 року

Суд за заявою інвестиційної компанії "Скай-Девелопмент" відкрив провадження у справі про банкрутство АТ "Київмедпрепарат"

GGBET запускає новий тип ставок

Український прорив: Нативна монета WhiteBIT увійшла до 5 ключових індексів S&P Dow Jones

Державний банк долучився до розвитку дуальної освіти у вишах

79-та бригада отримала транспорт від "Українських вертольотів" для роботи на передовій

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА