17:42 18.05.2020

Від початку року збитки АТ «Сумигаз» сягнули 43 млн гривень

3 хв читати
Від початку року збитки АТ «Сумигаз» сягнули 43 млн гривень

Тариф на доставку газу, що НКРЕКП затвердив для АТ «Сумигаз» на перше півріччя, збитковий - його вистачає лише на 77% собівартості послуги. Через це за чотири місяці 2020 року збитки компанії склали 43 млн. гривень.

Ситуацію має виправити економічно обґрунтований тариф, застосування якого з 1 липня 2020 року дозволить до кінця року вивести компанію максимально близько до точки беззбитковості.

Тариф за доставку для оператора АТ «Сумигаз», як і для інших аналогічних компаній, затвердила НКРЕКП 24 грудня 2019 року. Передбачено двоетапне впровадження тарифу: з 1 січня та 1 липня 2020 року.

Держрегулятор свідомо встановив збитковий рівень тарифу на перше півріччя 2020 року, щоб зменшити фінансове навантаження на споживачів газу в опалювальний період.

При цьому тариф на доставку - розподіл газу, що діє з січня по червень 2020 року, не покриває значну частину поточних витрат АТ «Сумигаз».

Усі кошти, отримані за доставку газу, компанія використовують на пріоритетні в умовах карантину напрямки: роботу аварійних служб 104, екстрені ремонти, оплату праці та засоби індивідуального захисту співробітників.

Занижений розмір тарифів, який був затверджений НКРЕКП, робить неминучим подальше збільшення неплатежів і зростання боргів перед оператором ГТС. Це призведе до платіжної кризи в системі доставки газу споживачам, розбалансування всієї газової системи країни і ставить під загрозу її безпечну роботу.

Вирівнювання тарифів на розподіл до економічно обґрунтованого рівня зупинить накопичення боргів в газотранспортній галузі. Дія економічно обґрунтованого тарифу, при збереженні низьких ринкових цін на газ, дозволить до кінця року наблизити газотранспортну галузь максимально близько до рівня беззбитковості. У випадку реалізації такого сценарію фінансовий стан не лише АТ «Сумигаз», а й операторів ГРМ всієї країни стабілізується і дозволить приступити до вирішення боргових проблем газової галузі, що накопичилися за останні п'ять років.

Довідка: 104.ua це єдиний сервіс для споживачів природного газу в Україні, можливості якого в 2019 році забезпечили 100 млн контактів з клієнтами. Найбільш популярними є онлайн послуги: особистий кабінет, який обслуговує 2,8 млн. клієнтів щомісяця, 104 Бізнес онлайн – сервіс для бізнесу, мобільні додатки 104 Mobile і 104 Mobile Light, Viber-bot 7104ua і Telegram 7104ua. Контакт-центр 104.ua забезпечує 45 млн контактів з клієнтами на рік. Сервіс 104.ua включає в себе також мережу зі 120 центрів обслуговування клієнтів «104.ua Клієнтській простір» в 16 областях. Центри щорічно обслуговують 5 млн клієнтів.

АТ «Сумигаз» - газорозподільна компанія, що працює під брендом РГК - Регіональна Газова Компанія, на території Сумської області.

РГК сервісна компанія, яка надає послуги з фінансового, юридичного, технологічного консалтингу в енергетичній сфері, спрямованих на підвищення стандартів обслуговування та надійності газопостачання. Клієнтами компанії є 20 газорозподільних компаній, що забезпечують розподіл газу для більш ніж 8 млн клієнтів на газопроводах протяжністю 250 тис км.

У 2019 АТ «Сумигаз» доставила до 390 тис. своїх клієнтів 604 млн куб.м газу. Загальна протяжність газопроводі, що обслуговує компанія складає 9,8 тис км.

 

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

РЕКЛАМА

ОСТАННЄ

Перший простір для адаптації в Харкові надаватиме допомогу за принципом "єдиного вікна" для внутрішньо переміщених та постраждалих від війни людей

Керівник компанії "ОДЕК" Україна (лідер з виробництва фанери) розповів про поточний стан деревообробного бізнесу та ринку деревини

У компанії PROMETEY заговорили про недовіру до податкової

Київстар ТБ транслюватиме «Євробачення-2024» у вільному доступі

Сексуальне насилля під час конфлікту — ще один вид зброї проти мирного населення, елемент злочину проти людяності

Рейтингове агентство "Стандарт-Рейтинг" (Україна): Стабільність банків України: 2 роки війни (за підсумками двох років війни)

В Києві вдруге пройде УКРАЇНСЬКИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ КОНГРЕС

До Великодня Київстар ТБ надає вільний доступ до платформи

Креативна рекламна кампанія для мережі Сільпо від агенції Promodo

125 млн грн кредитних лімітів: як користуються карткою АТБ від Sense Bank

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА