Інтерфакс-Україна
10:47 07.05.2020

Фахівці Центрів обслуговування клієнтів АТ "Дніпрогаз" в період карантину обробили 43,6 тис звернень дніпрян

2 хв читати
Фахівці Центрів обслуговування клієнтів АТ "Дніпрогаз" в період карантину обробили 43,6 тис звернень дніпрян

За час карантину співробітники Центрів обслуговування клієнтів АТ "Дніпрогаз" обробили близько 43,6 тис звернень жителів Дніпра і Дніпровського району.

З початку карантину фахівці Центрів обслуговування "Дніпрогазу" надали клієнтам близько 43,6 тис дистанційних консультацій. Більшість питань дніпрян стосувалися звірки та порядку нарахувань за доставку газу, передачі показань лічильників, а також особливостей користування онлайн сервісами і експрес-реєстрації на сайті 104.ua.

З 16 березня фахівці Центрів обслуговування АТ "Дніпрогаз" у зв'язку з карантинними обмеженнями працюють у віддаленому режимі. Незважаючи на це, клієнти компанії можуть у звичайному режимі отримати вичерпні відповіді на питання про надання послуг з газопостачання, зателефонувавши до Контакт-центру за номерами: 056-78-78-104 і 067-62-63-104.

"Ми постійно працюємо над поліпшенням якості обслуговування наших клієнтів. Особливо актуальним в період карантину для споживачів газу є надання дистанційних консультацій. Щоб максимально спростити доступ до сервісів компанії, наші фахівці розробили експрес-реєстрацію на сайті 104.ua, - коментує начальник управління клієнтського сервісу АТ "Дніпрогаз" Марина Коваленко. - Дана послуга істотно спрощує реєстрацію і дозволяє отримати постійний доступ до особового рахунку, щоб контролювати розрахунки за газ і його доставку, а також здійснювати платежі онлайн, не виходячи з дому».

Для автоматичної реєстрації "особистого кабінету" на сайті 104.ua достатньо зателефонувати зі смартфону до Контакт-центру "Дніпрогазу" за номером 067-62-63-104 і назвати свій особовий рахунок. Після цього «особистий кабінет» буде створений автоматично. Повідомлення з паролем для входу надійде на мобільний телефон клієнта.

Фахівці компанії нагадують: в умовах пандемії всі газові питання можна вирішити дистанційно. Для цього розроблено цілий ряд сервісів: окрім "особистого кабінету" на сайті 104.ua, дніпряни можуть скористатися мобільними додатками 104 Mobile для Android, 104 Mobile Light для iOS, а також чат-ботами 7104ua в Viber і Telegram.

Довідка:

Основною сферою діяльності АТ «Дніпрогаз» є розподіл природного газу для мешканців міста Дніпра та Дніпровського району. Система газопостачання Дніпра – це близько 5,5 тис. км розподільних газопроводів. Щорічно підприємство транспортує близько 800 млн. кубометрів газу для 400 тис. побутових споживачів, 3,7 тис. промислових підприємств та інших суб'єктів господарювання. Серед найбільших клієнтів такі підприємства, як Придніпровська ТЕЦ, Євраз - ДМЗ ім. Петровського, Дніпропетровський трубний завод, Дніпропетровський завод прокатних валків та інші. АТ «Дніпрогаз» є одним з найбільших роботодавців міста. Штат підприємства налічує близько 1500 чоловік.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

В Інституті міжнародних відносин визначили переможців конкурсу найкращих есе серед студентів про роль ШІ в українській дипломатії

UKRNAFTA оновила ще 5 АЗК: на клієнтів чекають знижки на пальне та подарунки

Інтелектуальний щит держави: юні призери всеукраїнських та міжнародних олімпіад отримали премії президента України

У столиці відкрилась виставка Петра Бойка "Мій дім- мій хаос"

Заява АТ "Київмедпрепарат" стосовно ухвали Господарського суду м. Києва від 3 грудня 2025 року

Суд за заявою інвестиційної компанії "Скай-Девелопмент" відкрив провадження у справі про банкрутство АТ "Київмедпрепарат"

GGBET запускає новий тип ставок

Український прорив: Нативна монета WhiteBIT увійшла до 5 ключових індексів S&P Dow Jones

Державний банк долучився до розвитку дуальної освіти у вишах

79-та бригада отримала транспорт від "Українських вертольотів" для роботи на передовій

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА