Інтерфакс-Україна
16:35 06.08.2019

Майже на 30% побільшало звернень до Центрів обслуговування клієнтів АТ "Волиньгаз"

2 хв читати

За шість місяців 2019 року до Центрів обслуговування клієнтів АТ "Волиньгаз" звернулось більше 150 тис. споживачів. На 28% більше, ніж за аналогічний період минулого року.

Збільшення кількості звернень пов’язані із розширенням кола споживачів, які обслуговують ЦОК – наразі у "Волиньгазу" вже 4 таких центри. Сервіси ЦОК набувають особливої актуальності під час частих змінами нормативно-правової бази, що регулює газову сферу. В цьому році багато питань виникло через веремію із нормами споживання газу, а також підвищення тарифу на транспортування газу для АТ "Укртрансгаз". На додачу, споживачі вперше отримали право обирати підрядників для технічного обслуговування внутрішньобудинкових мереж. Усі ці фактори вплинули на зростання звернень клієнтів АТ "Волиньгаз" до Центрів обслуговування.

Більшість звернень стосувалися запитань щодо стану особових рахунків: звірка наявності заборгованості, перерахунку, уточнення діючих норм і тарифів, переоформлення особових рахунків у зв'язку зі зміною власника тощо.

Понад 1 000 заяв було подано з технічних питань – на реконструкцію системи газопостачання, на приєднання, на ремонт та обслуговування газових приладів. Також Центри обслуговування клієнтів приймають заяви на виконання будівельно-монтажних робіт, повірку лічильників тощо.

"Центр обслуговування клієнтів – це наша основна точка взаємодії з клієнтами. Для вирішення будь-кого газового питання вони можуть прийти сюди й отримати повну консультацію менеджера, написати заяву, укласти договір та багато іншого", – розповідає начальник управління клієнтського сервісу АТ "Волиньгаз" Юрій Петрук.

Для максимальної зручності перебування клієнтів Центр облаштований м’якими диванчиками, кондиціонером, кулером, кава-машиною. Електронна черга ефективно розподіляє потоки клієнтів за характером питань з метою запобігання утворення черг. Тонкі монітори, термінал і банкомат дають можливість інтерактивно вирішити ряд питань стосовно перевірки даних і здійснення оплат.

Також клієнтам доступні зручні онлайн-сервіси – такі, як Особистий кабінет на сайті 104.ua, мобільний додаток 104Моbile, Viber-бот 7104 та Контакт-центр.

ОСТАННЄ

2 роки застосунку UKRNAFTA: понад два мільйони клієнтів, зручна програма лояльності та допомога військовим

ЖК «Лісовий квартал», будинок 16, став «Житловим комплексом року» за версією USBA IBUILD 2025 рік

Alliance Novobud вчетверте став Девелопером року за версією UKRAINIAN SPECIAL BUILDING AWARDS IBUILD 2025 рік

Новини Oschadbank Premium Banking: нова послуга "Фінансове планування" та можливість інвестувати в фонд нерухомості S1 REIT

Система компаній Кока-Кола спільно з Українським Червоним Хрестом посилюють енергетичну стійкість громад

Штучний інтелект допомагає «Укрнафті» «читати» надра та ефективно видобувати нафту

Інвестування має бути доступним кожному, а не лише фінансовим професіоналам - Руслан Магомедов, голова НКЦПФР

Сьогодні у України з Європою один безпековий човен

Пункти незламності на АЗК UKRNAFTA допомагають Одещині та Миколаївщині долати наслідки обстрілів енергетики

Прокуратура відкрила справу через незаконні ліміти Міндовкілля на рубки в заповідниках – КЕКЦ

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА