Які завдання вирішують чат-боти?
Реклама
Розвиток штучного інтелекту дав поштовх популяризації чат-ботів, котрі значно полегшили ведення бізнесу та комунікацію з клієнтами. Чат-бот — це віртуальний помічник, що імітує справжній діалог із людиною. Всі відповіді на запитання в чат-боті попередньо запрограмовані, тож спілкуватися він може лише в межах інформації, запрограмованої заздалегідь. Чат-бот може спілкуватися текстовими повідомленнями на сайті, в месенджері, в мобільному додатку чи на телефоні.
Відмінності та ключові завдання чат-ботів
Для навчання чат-ботів, покращення їхньої функціональності використовують штучний інтелект. Постійна взаємодія з людьми дозволяє чат-ботам навчатися наслідувати справжній діалог, краще реагувати на письмові запити, щоби знайти оптимальну відповідь.
Оскільки для навчання чат-ботів використовується штучний інтелект, вони реагують не лише на команди, але й розуміють мову.
Застосування чат-ботів допомагає:
- заощадити час та зусилля на комунікацію з клієнтами;
- перетворити потенційних клієнтів на постійних покупців;
- покращити комунікацію між брендом та сервісом
- автоматизувати рутинні задачі, як-от відповіді на стандартні запитання.
Також чат-бот використовується для розв'язання таких задач:
- покращене обслуговування клієнтів;
- просування товарів та послуг;
- навчання користувачів;
- найпростіші відповіді в технічній підтримці;
- оптимізація робочого процесу.
Ключова задача чат-бота — спрощення обслуговування клієнтів. Оскільки в чат-ботах прописуються відповіді на найпоширеніші питання клієнтів, вони знімають частину навантаження з менеджерів. Відтак, працівники можуть витрачати час на розв'язання стратегічних задач, важливих для розвитку компанії. Окрім того, чат-боти зменшують час очікування клієнтів, покращують якість обслуговування.
Чат-боти використовуються для просування послуг чи продуктів. Запрограмований чат-бот допоможе обирати товари чи послуги, також він може рекомендувати інші товари, схожі за параметрами, котрі вказав клієнт.
Технічна підтримка — чат-бот може надати інформацію про можливі проблеми та шляхи їх розв'язання.
Чат-бот можна використовувати не лише для допомоги клієнтів, але й для організації робочого процесу. Чат-бот допоможе працівникам планувати завдання, контролювати їх виконання, надавати звіти про роботу.
Чат-бот дозволяє підтримувати зв'язок із клієнтами 24/7. Чат-бот, розташований на сайті чи сторінці соцмереж, відповідатиме в будь-який час доби. Ця особливість допоможе збільшити кількість замовлень.
Чат-бот буде корисним для прогріву цільової аудиторії. Для цього потрібну створити вирву повідомлень, котрі визначають потреби аудиторії, знайомлять з особливостями компанії та продукцією. В такий простий спосіб можна запропонувати клієнтам товари, що підходять саме вам.
Отримання фідбеку від клієнтів. Чат-бот може збирати відгуки, дані про покупки, коментарі покупців — ця інформація допоможе зробити маркетинг ефективнішим, покращити якість послуг.
Дуже корисним буде чат-бот для створення масових розсилок. Для цього необхідно використовувати базу даних клієнтів, котрим будуть надсилатися короткі повідомлення про акції, знижки та сезонні пропозиції.
Переваги створення чат-ботів у компанії SMS Club
Щоби отримати ефективний чат-бот, котрий покращить комунікацію з клієнтами, а також вирішить багато інших задач, потрібно просто залишити контактні дані. За декілька хвилин з вами зв'яжеться менеджер, з котрим ви зможете обговорити всі ідеї, погодити список функцій для чат-бота. Робот буде готовий через 10 днів з моменту замовлення.
Чат-бот із базовим функціоналом надає такі можливості:
- під'єднання до Viber і Telegram,
- детальний аналіз цільової аудиторії;
- розробка стратегії бачення бота;
- під'єднання оператора до діалогу з клієнтами.
Не зволікайте та замовляйте ефективний чат-бот у SMS Club.