Заборонена соцмережа "Вконтакте" за підсумками квітня опинилася на 4-му місці за відвідуваністю в Україні

Соціальна мережа "Вконтакте" (належить Mail.ru Group, заборонена в Україні з травня 2017 року) за підсумками дослідження інтернет-аудиторії України за квітень 2018 року посiла четверте місце з відвідуваності, повідомила Інтернет-асоціація України (ІнАУ) на своєму сайті з посиланням на результати дослідження компанії Factum Group Ukraine.
Згідно з дослідженням інтернет-аудиторії України за квітень в ТОП-5 популярних доменів, відвідуваних українськими користувачами увійшли: Google, Youtube, Facebook, "Вконтакте" і Ukr.Net.
Так, середньоденна частка аудиторії за місяць для доменів Google становила 66%, а місячне охоплення аудиторії - 84%. Для Youtube ці показники становили 42% і 72%, для Facebook 32% і 56%.
Середньоденне і місячне охоплення української аудиторією для "Вконтакте" становило 18% і 35% відповідно.
До десятки популярних ресурсів також увійшли сайти таких компаній і сервісів, як OLX, "Яндекс", "Однокласники", "Приватбанк" і "Синоптик".
Дослідженням були охоплені окупований Росією Крим і тимчасово непідконтрольні території Луганської і Донецьких областей.
Дослідження проводилося з ініціативи ІнАУ.
Як повідомлялося, в травні 2017 року президент України Петро Порошенко ввів у дію рішення РНБО про санкції проти соціальних мереж "ВКонтакте" і "Одноклассники", а також компаній "Мейл.ру", "Яндекс" і їхніх сервісів. Доступ до всіх сервісів "Яндекса" і Mail.ru заборонено на три роки.