Інтерфакс-Україна
18:47 12.12.2017

Visa впроваджує сенсорні елементи брендингу

1 хв читати

Компанія Visa оголосила про запуск звукових, анімаційних та тактильних розпізнавальних елементів бренду. Вже скоро про успішне завершення транзакцій будуть повідомляти анімаційною картинкою, звуковим сигналом або короткою вібрацією. «Звук Visa» вперше можна буде почути з початком глобальної рекламної кампанії, присвяченої відкриттю Зимових Олімпійських ігор 2018 року в Пхенчхані. Про це компанія повідомила в пресс-релізі у вівторок.

“Протягом 60 років бренд Visa залишається глобальним символом інновацій та швидких і безпечних платежів", - говорить Лінн Біггар, глобальний директор Visa з маркетингу та комунікацій. – Девіз Visa «Всюди, де прагнеш бути» набуває особливого значення для бренду в контексті стрімкого розвитку електронних платежів та торгівлі. У світі з’являється все більше нових способів оплати товарів та послуг, отже впровадження сенсорних елементів брендингу надасть споживачам додатковий рівень впевненості, на який вони розраховують кожного разу використовуючи Visa.”

ОСТАННЄ

Держава в 2026р. спрямує на агрострахування 60 млн грн - Мінекономіки

Українці відсутні серед претендентів на бізнес-омбудсмена – рекрутер

НКРЕКП затвердила тарифи ОСР на розподіл електроенергії на 2026р зі збільшенням в середньому на понад 3%

НКРЕКП підвищила тариф "Укренерго" на передачу е/е на 4% на I кв.-2026 і ще на 4% – до кінця 2026р

НКРЕКП затвердила тариф "Укренерго" на диспетчеризацію на 2026р в 110,03 грн/МВт*год

НБУ оштрафував банк "Південний" на 18,5 млн грн та ФК "ФІНАКО" на 1,28 млн грн

НКРЕКП затвердила тариф "Укренерго" на передачу е/е в 713,68 грн/МВт*год та в 742,91 грн/МВт*год – на другому

Майже 80% європейців вважають, що євро вигідний для ЄС - опитування

"Нафтогаз" запустив мобільний застосунок "Куб" для розрахунків за газ та інших дій

Кабмін дозволив "Укренерго" купувати електроенергію для покриття технологічних втрат на спецторгах - Свириденко

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА