17:46 19.02.2024

Новий спосіб знайти роботу для аффілейт-менеджера: платформа GreyHunter

2 хв читати

Реклама

Розкажемо, хто такий аффілейт-менеджер у партнерському маркетингу, чим займається, що чекають від нього роботодавці. І чому платформа GreyHunter – те місце, де варто шукати топові вакансії в арбітражній ніші.

Аффілейт-менеджер: хто він і яка його роль у партнерському маркетингу

Професія аффилейт-менеджера нещодавно з'явилася ринку праці. На перший погляд це справжній супергерой. Він завжди в телефоні, а якщо ні — значить, з телефоном в руках ловить слабкий сигнал Wi-Fi, дертися на дерево або пальму. Він знає, що таке CPA, EPC, EPM, CR та CTR, і може розшифрувати ці набір літер непосвяченим.

У назві професії не дарма є слово менеджер. Він займається процесами взаємодії двох сторін: рекламодавців/партнерських програм та веб-майстрів з головного завдання, переливу трафіку. Афф-менеджер знаходить нові канали, аналізує результати, налаштовує за підсумками рекламні кампанії. Словом, робить все, щоб перетворити кожен перехід за посиланням на зорепад конверсій. І жодної магії.

Скільки заробляє аффілейт-менеджер

Конкретні цифри практично не зустрічаються у вакансіях. Зазвичай про зарплату заходить вже на співбесіді, і залежить від рівня фахівця. Доход може складатися з окладу та преміальної частини, яка прив'язана до KPI.

Оскільки професія порівняно нова, то й досвідчених спеців у ніші на вагу золота. Тому заробітки точно не розчарують. Плюс соцпакети, де можуть траплятися привабливі пропозиції. Наприклад, релокація на Кіпр та інші теплі місця планети.

Платформа GreyHunter: новий підхід до пошуку топових вакансій для affiliate manager

Партнерський маркетинг - сучасна галузь для розвинених фахівців у цифрових технологіях. І роботу їм варто шукати на майданчиках, де працюють люди з такими самими компетенціями.

Плюси інноваційної платформи GreyHunter:

  • Максимальний рівень спеціалізації - команда занурена в нішу, може оцінити знання, навички та досвід кандидата;
  • Солідна база вакансій - сюди за пошуками співробітників звертаються компанії малого, середнього та великого бізнесу у сфері;
  • Подвійні можливості - можна розмістити резюме і чекати на пропозиції, а паралельно відгукуватися на свіжі вакансії.

Джунам, міддлам, сеньйорам арбітражної галузі тут гарантують прозорість, зручність та безпеку.

Ринок онлайн реклами зростає, з'являються нові майданчики, нові джерела трафіку. Попит на фахівців в арбітражі зростає, і явно тільки збільшуватиметься в наступні роки.

Платформа GreyHunter — місце, де можуть зустрітися найкращі аффілейт-менеджери та топові компанії у сфері арбітражу трафіку, укласти контракт та працювати для взаємної вигоди. Сюди може заглянути новачок, і також знайти можливості для успішного пошуку роботи та професійного зростання.

РЕКЛАМА

ОСТАННЄ

5 причин, чому стежити за футболом варто на Sport.ua

Тиждень з Київською оперою на Подолі – 22 – 28 квітня

Лана Зеркаль закликає до прискорення інтеграції енергетичних ринків та залучення приватного сектору

Бейсболки: чому варто придбати та як вибрати ідеальну модель

70 тисяч літрів пального передала мережа ОККО для критичної інфраструктури Харківщини – перша віцепремʼєрка

Житловий комплекс компанії DIM "Новий Автограф" отримав поштову адресу

Від класики до стрітстайлу: різноманітність стилів у чоловічому одязі

Кримінальна відповідальність за незаконний обіг наркотиків: поговоримо чесно й без хайпу

Десантники з 80-ї ОДШБр отримали комплекс розвідки та знищення вартістю 50 млн грн від ОККО та "Повернись живим"

ЖК "Воздвиженка" звернулось до Президента та РНБО з приводу ризиків для інституту управління заарештованим майном через дії АРМА

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА