Новий спосіб знайти роботу для аффілейт-менеджера: платформа GreyHunter
Реклама
Розкажемо, хто такий аффілейт-менеджер у партнерському маркетингу, чим займається, що чекають від нього роботодавці. І чому платформа GreyHunter – те місце, де варто шукати топові вакансії в арбітражній ніші.
Аффілейт-менеджер: хто він і яка його роль у партнерському маркетингу
Професія аффилейт-менеджера нещодавно з'явилася ринку праці. На перший погляд це справжній супергерой. Він завжди в телефоні, а якщо ні — значить, з телефоном в руках ловить слабкий сигнал Wi-Fi, дертися на дерево або пальму. Він знає, що таке CPA, EPC, EPM, CR та CTR, і може розшифрувати ці набір літер непосвяченим.
У назві професії не дарма є слово менеджер. Він займається процесами взаємодії двох сторін: рекламодавців/партнерських програм та веб-майстрів з головного завдання, переливу трафіку. Афф-менеджер знаходить нові канали, аналізує результати, налаштовує за підсумками рекламні кампанії. Словом, робить все, щоб перетворити кожен перехід за посиланням на зорепад конверсій. І жодної магії.
Скільки заробляє аффілейт-менеджер
Конкретні цифри практично не зустрічаються у вакансіях. Зазвичай про зарплату заходить вже на співбесіді, і залежить від рівня фахівця. Доход може складатися з окладу та преміальної частини, яка прив'язана до KPI.
Оскільки професія порівняно нова, то й досвідчених спеців у ніші на вагу золота. Тому заробітки точно не розчарують. Плюс соцпакети, де можуть траплятися привабливі пропозиції. Наприклад, релокація на Кіпр та інші теплі місця планети.
Платформа GreyHunter: новий підхід до пошуку топових вакансій для affiliate manager
Партнерський маркетинг - сучасна галузь для розвинених фахівців у цифрових технологіях. І роботу їм варто шукати на майданчиках, де працюють люди з такими самими компетенціями.
Плюси інноваційної платформи GreyHunter:
- Максимальний рівень спеціалізації - команда занурена в нішу, може оцінити знання, навички та досвід кандидата;
- Солідна база вакансій - сюди за пошуками співробітників звертаються компанії малого, середнього та великого бізнесу у сфері;
- Подвійні можливості - можна розмістити резюме і чекати на пропозиції, а паралельно відгукуватися на свіжі вакансії.
Джунам, міддлам, сеньйорам арбітражної галузі тут гарантують прозорість, зручність та безпеку.
Ринок онлайн реклами зростає, з'являються нові майданчики, нові джерела трафіку. Попит на фахівців в арбітражі зростає, і явно тільки збільшуватиметься в наступні роки.
Платформа GreyHunter — місце, де можуть зустрітися найкращі аффілейт-менеджери та топові компанії у сфері арбітражу трафіку, укласти контракт та працювати для взаємної вигоди. Сюди може заглянути новачок, і також знайти можливості для успішного пошуку роботи та професійного зростання.