10 причин запустити брендову рекламу в Google
Реклама
Платний трафік принесе вам більше прибутку, ніж безкоштовний. З кількох причин, але основна — SEO коштує дорого та довго розганяється. Поки ви дочекаєтеся милості від органіки Google, ваші конкуренти вже зароблять гроші на контекстній рекламі, зокрема будуючи стратегію бренду онлайн. Ми підібрали 10 основних причин, чого варто запустити власний брендинг і як в цьому допомагає Google та спеціалісти Marketing Link.
«Брендова реклама необхідна для захисту вашого бренду. За допомогою активної брендової пошукової реклами користувачі побачать рекламну видачу над сайтом в органічному пошуку. Для бізнесу корисно використовувати брендову рекламу, оскільки так зможете відстежувати, які саме сайти рекламуються та яку частку показів вони отримують.Якщо ж ніхто не рекламується, то й ціна за клік буде низькою, й одні плюси», — зауважує Микола Лукашук, керівник Marketing Link.
№1 Унікальний дизайн оголошення у видачі Google
У жовтні 2022 року представники Google Ads оголосили про зміни в дизайні результатів пошуку, зокрема показу рекламних оголошень. Відтоді над URL і Title результату видачі може бути зображений логотип бренду та його назва.
№2 Захист фірмових ключових слів від крадіжки
Конкуренти можуть включати запити із назвою іншої компанії у тексти своїх оголошень. Нехтуючи брендовою рекламою, ви поступаєтеся місцем у найвищих результатах Google, тим самим «даруючи» комусь своїх потенційних клієнтів.
№3 Домінування у пошуковій системі
Чим більше посилань на ваш сайт з'являється у пошуковій видачі, тим вищою є ймовірність підвищення трафіку. Демонструючи себе і в органічній, і у платній рекламі, ви доводите пошуковій системі, що компанія займає достойне місце у своєму сегменті.
№4 WOW-ефект
Як правило, органічні оголошення є інформаційними й не дуже цікавими. Ви можете експериментувати з форматом оголошень, створюючи їх у вигляді списків товарів, описів акційних пропозицій.
№5 Висока конверсія у переходи за посиланням
Люди, які вводять у пошукове поле Google ім'я бренду, майже готові до покупки. Потрібно тільки трохи підштовхнути їх до співпраці чи оформлення замовлення. Можливо магазин шукатимуть користувачі, які раніше вже робили у ньому покупки.
№6 Помітність у видачі
Перші чотири результати пошуку Google при перегляді на десктопній версії займають приблизно 60% розміру екрана пристрою, і це рекламні оголошення. Користувачі не скролять довго, вони обирають посилання на першій сторінці видачі.
№7 Мінімальна конкуренція
Низький рівень конкуренції реклами за брендовими запитами впливає на вартість PPC. Google дозволяє компенсувати витрати на безкоштовні кліки з результатів органічної видачі завдяки доступній ціні візитів з брендових оголошень.
№8 Більше трафіку з КМС
Дешеві та цільові переходи на сайт забезпечуються розміщенням у контекстно-медійній мережі Google, куди входять Gmail, YouTube, Google Maps, різноманітні сайти та застосунки. Завдяки медійним кампаніям, що включають брендові запити, зменшується ціна кліку та збільшується впізнаваність бренду.
№9 Просування за запитами з помилками
Сайт не оптимізований під ключові слова з орфографічними помилками, може не показуватися в органічній видачі за невірно вказаними запитами, наприклад, кириличним запитом бренду, що пишеться латиницею. Дуже часто проблеми з написанням стосуються саме власних назв. Для контекстної реклами таких обмежень не існує.
№10 Аналіз популярності бренду
Завдяки брендовій рекламі ви можете бути в курсі того, як часто користувачі цікавляться компанією чи конкретними спеціалістами, проектами.
Пам'ятайте, що конкуренти не сплять, тож слідкуйте за появою неймів, подібних до вашого.
Щоб використати брендову контекстну рекламу та інші інструменти залучення платного цільового трафіку, зв'яжіться з менеджером агенції комплексного інтернет-маркетингу Marketing Link.