Samsung - 3 складові успіху
Реклама
Південнокорейська компанія Samsung є світовим лідером з виробництва та продажу функціональної електроніки, побутової техніки та комп'ютерних комплектуючих. На початку своєї кар’єри компанія стартувала як невелика фірма зі збуту морепродуктів та локшини. Звичайно, шлях до успіху у Samsung був довгим і тернистим.
Може, саме тому вона настільки міцно утримує свої позиції та користується величезною популярністю по всьому світу. У цій статті ми розповімо про три складові успіху компанії, а також виділимо магазин Samsung, в якому ви можете замовляти техніку бренду в Україні.
Секрет успіху Samsung
Сьогодні у багатьох виникає питання, як виробник локшини та постачальник морепродуктів зміг досягти світового успіху? Ось відповідь:
- вміння не просто залишатися на плаву, а й отримувати вигоду з кризових ситуацій – цьому багато в чому сприяв курс «глобалізація/цифровізація/демократизація», який компанія визначила для себе 1993 року;
- здатність брати краще у конкурентів - поки багато азійський брендів піддавалися стагнації через свій консерватизм, Samsung запозичив у американського менеджменту орієнтацію на отримання прибутку, при цьому залишився вірним східним традиціям працьовитості, лояльності та дисципліни;
- прагнення охоплення нових ринків – власники компанії ніколи не зупинялися і завжди прагнули охопити нові напрями.
Цікаво, що сьогодні Samsung вважається лідером за запатентованими технологіями серед виробників побутової техніки та електроніки.
Де купити техніку Samsung в Україні
Широкий вибір техніки південнокорейського бренду ви знайдете у фірмовому інтернет-магазині Samsung Experience Store. Тут ви знайдете смартфони, смарт-годинники, холодильники, планшети, телевізори та безліч іншої техніки, яку зможете як замовити на сайті, так і придбати у стаціонарних магазинах мережі.
Компанія пропонує можливість купівлі товарів у розстрочку та кредит, а також приємну бонусну програму. Вся техніка реалізується з гарантією якості та можливістю сервісного обслуговування. Також ви можете розраховувати на якісну інформаційну та технічну підтримку клієнтів.