Інтерфакс-Україна
13:37 25.07.2023

Skay.ua зберігає бізнес та робочі місця в умовах кризи

2 хв читати

Як зазначив Сергій Рудюк, власник проекту Skay.ua, який спеціалізується на продажі цифрових пристроїв та мобільних гаджетів, його компанія збереже свій бізнес та робочі місця, незважаючи на складну економічну та геополітичну обстановку в країні.

Також бізнесмен продовжуватиме займатися благодійними проектами, включаючи Лікарняні клоуні Одеси. Метою цього проекту є допомога хворим діткам у скорішому подоланні своїх недугів.

Як однією з причин збереження бізнесу власник проекту назвав те, що на ньому лежить відповідальність не тільки за матеріальний капітал, а й за людей. У компанії власник повинен завжди керуватися принципом "Люди - це головне". І тоді керівництво компанії не зрадили цьому принципу. Людям потрібна була робота – частина з них працювала на компанію, частину персоналу переключили на волонтерську діяльність

Як однією з перших ініціатив було прийнято рішення зберегти бізнес та людей. Компанія законсервувала склад та матеріальні активи, а також зробила оголошення, що компанія не закривається, але тимчасово припиняє свою діяльність. Навіть з огляду на те, що багато працівників виїхали за кордон, керівництву вдалося зберегти склад топ-менеджерів та ключових працівників. Той факт, що частина людей залишила територію країни, було прийнято керівництвом із розумінням.

В умовах відсутності купівельної активності компанії довелося утримувати працівників за допомогою фінансування з власного резервного фонду. Про те, щоб нарощувати продаж в умовах бойових дій, на жаль, не могло йтися й мови. Працівники отримували мінімальний оклад, якого вистачало б на купівлю базових продуктів та речей. Потім, коли ситуація стабілізувалася, рівень зарплати відповідно зріс.

Наступною ініціативою став магазин Скай, потім склад та інший магазин. Поступово, переключивши всіх ключових співробітників на роботу у Скай, компанія вже за 2 місяці змогла повернутись до звичної діяльності. Поступово вдалося залучити старих та нових покупців на сайт магазину, і компанія знову повернулася до пріоритетного напряму комерційної діяльності.

На думку керівників компанії, на даний момент вони вважають, що криза пройдена і вже у 2023 році у компанії з'явилися чіткі цілі та стратегія розвитку, що відповідає цим цілям. Одна з них – збереження робочих місць та потрапляння сайту до рейтингу популярних ресурсів у масштабах країни. Незважаючи на труднощі, які ще варто подолати, проект розвиватиметься та залучатиме нову аудиторію, відкриватиме нові філії та підтримуватиме своїх працівників. Надалі керівництво компанії планує дотримуватися тих самих базових принципів, зберігаючи як сам бізнес, а й підтримуючи своїх працівників.

ОСТАННЄ

Солідарність і голос працівників: Молодіжна рада Профспілки залізничників презентує підсумки роботи та дослідження з корпоративного управління

1 центр рекрутингу: все більше жінок долучається до Сухопутних військ

18ʼ PEOPLE MANAGEMENT CONFERENCE: Люди, які тримають майбутнє

"Українська команда" проводить Різдвяний збір на антидронові сіткомети

Українська будівельна премія 2025: лідерство, відповідальність і середовище майбутнього

GGBET — переможець SBC Ukraine Awards 2025

Спецпідрозділ ССО "Рейнджер" отримав партію потужних зарядних станцій від волонтерів "Української команди"

Авіакомпанія "Українські вертольоти" підготувала і роздала святкові волонтерські подарунки Силам оборони України

ОТП БАНК визнаний кращим у сегменті кредитів готівкою - рейтинг Financial Club

Київщино, зустрічай: нові АЗК UKRNAFTA вже відкрилися в столичному регіоні

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА