Інтерфакс-Україна
10:27 02.02.2022

АТ “Львівгаз”: Укладений договір технічного обслуговування - ваша гарантія безпеки

2 хв читати
АТ “Львівгаз”: Укладений договір технічного обслуговування - ваша гарантія безпеки

Своєчасне технічне обслуговування газових приладів — запорука їх безпечної та надійної роботи. Технічне обслуговування внутрішніх будинкових газових мереж – обов’язкова процедура, яку потрібно проходити раз на рік. Для цього власники житла мають укласти договір зі спеціалізованою організацією, яка має відповідні дозволи на виконання робіт. Відсутність технічного обслуговування внутрішніх мереж, згідно з вимогами чинного законодавства є підставою для припинення газопостачання.

Також, як показує статистика, головною причиною викликів на номер 104 є витоки газу на внутрішніх мережах. За 2021 рік аварійні бригади АТ “Львівгаз” здійснили понад 23 тисячі виїздів, більшість з яких - через витоки газу: люди повідомляють, що відчувають запах газу в домах та багатоквартирних будинках. 

“Споживач повинен знати, що входить у послугу технічного обслуговування, знати за що вони платять. Технічне обслуговування - перевірка приладами внутрішньобудинкових мереж від відключаючого пристрою-крану на вході до запірного крану перед вашими газовими приладами, а також ліквідація витоків, якщо вони будуть знайдені, змазування і перевірка запірних кранів”, - розповідає Богдан Кузь, начальник відділу технічного обслуговування.

Договір на проведення технічного обслуговування внутрішніх мереж - ваша гарантія вчасного виявлення ймовірних витоків газу та попередження аварійних ситуацій. Укласти договір з АТ “Львівгаз” можна у персональних менеджерів 104.ua клієнтських просторів у Львові, Миколаєві, Стрию, Пустомитах, Городку, Самборі та Червонограді.

“Технічне обслуговування газових мереж повинно бути таким же звичним, як ТО вашого автомобіля, як правильно підібраний по погоді одяг, як вчасна заміна масла в машині.  Адже в усіх випадках йдеться про ваш комфорт та безпеку”, - каже Марія Адамик, начальник регіонального управління клієнтського сервісу 104.ua.

ОСТАННЄ

До уваги передплатників агентства "Інтерфакс-Україна"

Schneider Charge Pro запускає спрощений процес зарядки для прискорення впровадження електромобілей

Інвестиції в ОВДП: клієнти ОТП БАНК придбали цінні папери на 2,8 млрд грн

В Білій Церкві відбувся міжнародний форум "Industrial Evolution: Виробництво вмикає економіку"

Фішингові QR-коди в громадських місцях: кіберполіція застерігає від шахраїв

ПУМБ посів 2 місце у рейтингу найбільших платників податків серед приватних банків за версією видання NV.ua

Кредитний портфель МСБ ТАСКОМБАНКУ перевищив 3 млрд грн: підтримуємо бізнес, що тримає економіку країни

Великодні традиції для нового покоління: майстер-клас від Moneyveo для дитячого будинку

Міжнародне визнання якості: виробник "Моршинської" пройшов аудит за глобальним стандартом FSSC 22000 без жодного зауваження

Епіцентр запустив “пухнастий” стікер-пак для спілкування з клієнтами

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА