17:00 28.01.2022

Kimberly-Clark Україна підняла продажі в регіоні з 77 до 140 млн доларів США

2 хв читати

Kimberly-Сlark – виробник продуктів жіночої, дитячої, сімейної та дорослої гігієни відомих брендів Huggies, Kotex, Kleenex та Depend, понад 20 років піклується про споживачів України, пропонуючи необхідний повсякденний продукт та розвиваючи соціальні ініціативи.

Компанія Kimberly-Сlark заснована у США в 1872 році Джоном Кімберлі та Чарльзом Кларком і нині є одним із наймасштабніших у світі виробників засобів гігієни. Її товари оточують сучасного споживача всюди: від продуктів жіночої, дитячої, сімейної чи дорослої гігієни до одноразових засобів захисту та спеціального устаткування вбиралень. З 1998 року Kimberly-Сlark активно працює на ринку України, забезпечуючи безперервне постачання, продаж та просування брендів у країні, а також реалізуючи та просуваючи важливі для корпорації соціально-орієнтовані ініціативи та проєкти.

Київський офіс демонструє впевнений розвиток багато років. Таким чином, з 2015 по 2021 рік компанія підняла продажі в регіоні з 77 до 140 млн доларів США на рік, збільшивши за той же період чистий прибуток у 6 разів. Частки присутності на українському ринку провідних брендів компанії Huggies та Kotex подвоїлися з 2014 року. Водночас у 2020 році Huggies був названий офіційним лідером локального ринку у категорії дитячої гігієни* (частка ринку 40%), а Kotex сьогодні є брендом, що демонструє надзвичайно швидкий ріст у категорії жіночої гігієни.

Як і офіси корпорації в усьому світі, Kimberly-Сlark Україна усвідомлює відповідальність за позитивний внесок у добробут своїх споживачів, екологічно відповідальні практики компанії допомагають дбати про планету та створювати міцні спільноти, які підтримують бізнес зараз і продовжать це робити у майбутні десятиліття. У низці ініціатив підтримуються традиції позитивних змін через підвищення якості життя, створення нових продуктів та турботу про людей – споживачів та співробітників.

«Kimberly-Сlark завжди була компанією, яка дбає про людей. Цінності її засновників досі спрямовують нашу діяльність – виробництво високоякісних продуктів, забезпечення якісного обслуговування та встановлення чесних стосунків із співробітниками та клієнтами. Понад 150 років наша продукція продовжує змінювати на краще життя людей у всьому світі. Українська команда – команда справжніх переможців, наше гасло: “Winners Play Big”. Ми працюємо з турботою про майбутнє наших споживачів, співробітників, партнерів та планети», — Олександр Гарбаренко, генеральний директор Kimberly-Clark Україна.

*Згідно з аналітичними ретейл-звітами Nielsen

РЕКЛАМА

ОСТАННЄ

Вирішення проблем трудоресурсного забезпечення в Україні: сучасна економічна модель, освіта та житлові умови

АЛЛО передаватиме з кожної онлайн-оплати 100 гривень на медичні інновації в Superhumans Center

Sense SuperApp увійшов у ТОП-5 цифрових банків для бізнесу в регіоні

Чому саме індукція: 5 переваг трендової плити

Найцікавіші, найкреативніші та найоригінальніші подарунки для твоєї коханої жінки

1,15 млрд грн клієнти Sense Bank вклали у військові облігації

"Відчувай! Проявляй! Рухайся далі!": який вектор обрав девелопер ТРК в Україні Arricano для ініціатив у новому сезоні?

Poligon Project представляє BEREZEN - виставку сучасного мистецтва у Київському просторі живої культури «Кудрявка»

5,2 мільйона гривень на розвиток жіночого підприємництва: стартує новий сезон візійного акселератора "Відважна 2. Масштабування та діджиталізація"

28 березня відбудеться захід ProfVentFasad

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА