Інтерфакс-Україна
09:39 23.10.2020

На Волині відкрили першу в Україні централізовану службу "104"

2 хв читати
На Волині відкрили першу в Україні централізовану службу "104"

У Луцьку, обласному центрі Волині, відкрили першу в Україні централізовану аварійно-диспетчерську службу "104". Відтепер усі дзвінки від волинян надходять на прямий номер 104. Централізована служба - сучасна, інноваційна та оптимізована. Газовики покращили якість обслуговування споживачів  і суттєво зменшили час очікування "аварійки" для волинян.

Перша новація централізованої диспетчерської аварійної служби газу АТ "Волиньгаз" – єдиний оперативний диспетчерський центр у Луцьку за номером "104".

"Відтепер виклики з будь-якої точки області надходитимуть до оператора на центральну АДС, що розташована у Луцьку. Далі диспетчер зафіксує заявку та передає її бригаді, яка знаходиться найближче до місця виклику. Фактично, операторів та диспетчерів у районах немає, там базуються лише бригади АДС, - розповідає голова правління АТ "Волиньгаз" Мирослав Коротя. - Це інноваційне рішення дозволить якісніше та ефективніше працювати аварійно-диспетчерській службі 104. І, в першу чергу, нові зміни відчують споживачі природного газу".

У споживачів з’явились мобільні телефони, а цифрові технології відкривають набагато більше можливостей. Потреба прив’язувати диспетчерську службу до певного місця зникла – виклики можна приймати централізовано, а керувати усіма процесами віддалено. При цьому споживачі не відчуватимуть ніяких незручностей.

Друга новація – система GPS-навігації, якою оснащенні всі автомобілі служби "104". Вона дозволяє диспетчеру в режимі онлайн оперативно визначити місцезнаходження автомобіля, направити його найкоротшим шляхом, або, за потреби, направити на допомогу додаткову бригаду. Це суттєво покращить якість обслуговування споживачів, скоротить час очікування аварійної служби. Третя новація – оптимізація роботи служби "104".

"Раніше в АДС "Волиньгазу" працювали 48 диспетчерів (із них на зміну заступали 12). Вони приймали та оформляли близько 40 викликів на добу, а також контролювали їх виконання.

Навіть якщо аварійну газову службу викликали один раз на день, у диспетчерській всеодно чергувала людина, яка могла б зафіксувати повідомлення про аварійну ситуацію", - повідомив начальник централізованої АДС "Волиньгаз" Валентин Киричук.

Аварійна газова служба – це структурний підрозділ газорозподільної компанії, який цілодобово та без вихідних локалізує та ліквідує аварійні ситуації в газових мережах. Оскільки природний газ – вибухонебезпечна речовина, аварійній газовій службі було присвоєно короткий номер виклику екстрених служб – "104". Окрім того, служба має вимоги і нормативи стосовно прийому та обробки викликів у випадку аварійних ситуацій та аварій в системі газопостачання. Зокрема, всі виклики споживачів надходять на номер "104", записуються, а бригада аварійної служби виїжджає на виклик не пізніше ніж через 5 хвилин після його оформлення.

Довідка: Від початку 2020 року до АДС "Волиньгазу" надійшло понад 7 тис. викликів, що на 28% менше ніж за аналогічний період 2019 року. Основна причина викликів АДС – запах газу.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Солідарність і голос працівників: Молодіжна рада Профспілки залізничників презентує підсумки роботи та дослідження з корпоративного управління

1 центр рекрутингу: все більше жінок долучається до Сухопутних військ

18ʼ PEOPLE MANAGEMENT CONFERENCE: Люди, які тримають майбутнє

"Українська команда" проводить Різдвяний збір на антидронові сіткомети

Українська будівельна премія 2025: лідерство, відповідальність і середовище майбутнього

GGBET — переможець SBC Ukraine Awards 2025

Спецпідрозділ ССО "Рейнджер" отримав партію потужних зарядних станцій від волонтерів "Української команди"

Авіакомпанія "Українські вертольоти" підготувала і роздала святкові волонтерські подарунки Силам оборони України

ОТП БАНК визнаний кращим у сегменті кредитів готівкою - рейтинг Financial Club

Київщино, зустрічай: нові АЗК UKRNAFTA вже відкрилися в столичному регіоні

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА