Інтерфакс-Україна
16:44 28.09.2020

Україна б'є рекорди за кількістю токенізованних транзакцій і карт - CEO LeoGaming Альона Дегрік Шевцова

2 хв читати

Україна б'є рекорди за кількістю токенізованних транзакцій і карт. В 2019 році Україна була в ТОП-5 країнах за кількістю безконтактних платежів, a Mastercard повідомляв про збільшення NFC-транзакцій в 90 разів. Про це в інтерв'ю виданню PaySpace Magazine розповіла CEO fintech компанії LeoGaming Альона Дегрік Шевцова. 

«Україна б'є рекорди за кількістю токенізованних транзакцій і карт. У 2019 Україна була в ТОП-5 країнах за кількістю безконтактних платежів, a Mastercard повідомляв про збільшення NFC-транзакцій в 90 разів. Просто вдумайтесь в цю цифру. Неочевидна відповідь - те, як розвивається мобільна комерція. Розрахунок мобільним балансом - це унікальний досвід для України, що перетворює «велику трійку» операторів зв’язку в найсерйозніших гравців на фінансовому ринку з, без перебільшення, великої користувальницькою базою і можливостями для її таргетингу. Варто віддати належне мобільним операторам: вони проводять колосальну роботу з Національним банком України, роз'яснюючи процедуру ідентифікації користувача. Отже, можна сказати, це спільний тріумф мобільних операторів і Національного банку », - зазначила в інтерв'ю глава однієї з найвідоміших в Україні fintech-компаній. 

За її словами, коронакриза також істотно вплинула на ринок ігрових платежів і грошових переказів. 

«Однозначно користувач, з урахуванням того, що у нього з'явився додатковий час, став більш підкованим і вимогливим в сфері фінансових технологій. Він розібрався, яку послугу надає та чи інша платіжна система, де він може отримати більше переваг для себе (тих же кешбеків, наприклад), він зрозумів, що йому як користувачу вигідно в даний момент часу. Для клієнта цей період став періодом відкриттів нових учасників платіжного ринку, через які він переказував грошові кошти і з якими у нього сформувався певний досвід: 

платіжні термінали, безконтактні платежі або оплати карткою на сайті », - підкреслила Альона Дегрик Шевцова. 

За її словами, одна з найважливіших рис, на які акцентує увагу користувач, це швидкість проведення платежу і, природно, комісія. «В ідеалі вона повинна бути відсутньою, а краще, щоб ми ще трохи доплачували. Ми це бачимо тепер з кешбеками », - зазначила CEO fintech компанії LeoGaming. 

LeoGaming - відома в Україні fintech-компанія, в цьому році відзначила своє десятиріччя. Почавши як сервіс прийому платежів для поповнення рахунків онлайн-ігор, ігрових сервісів і електронних гаманців, вони розвинулися до розробника комплексних платіжних рішень для бізнесу з 

міжнародною платіжною системою в топ-5 українського ринку за грошовими переказами (за даними НБУ). 

На початку цього року компанія IT Solutions, яка є технічним 

вендором багатьох розробок компанії LeoGaming, отримала статус оператора послуг платіжної інфраструктури.

 

ОСТАННЄ

В Інституті міжнародних відносин визначили переможців конкурсу найкращих есе серед студентів про роль ШІ в українській дипломатії

UKRNAFTA оновила ще 5 АЗК: на клієнтів чекають знижки на пальне та подарунки

Інтелектуальний щит держави: юні призери всеукраїнських та міжнародних олімпіад отримали премії президента України

У столиці відкрилась виставка Петра Бойка "Мій дім- мій хаос"

Заява АТ "Київмедпрепарат" стосовно ухвали Господарського суду м. Києва від 3 грудня 2025 року

Суд за заявою інвестиційної компанії "Скай-Девелопмент" відкрив провадження у справі про банкрутство АТ "Київмедпрепарат"

GGBET запускає новий тип ставок

Український прорив: Нативна монета WhiteBIT увійшла до 5 ключових індексів S&P Dow Jones

Державний банк долучився до розвитку дуальної освіти у вишах

79-та бригада отримала транспорт від "Українських вертольотів" для роботи на передовій

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА