10:49 16.07.2024

Історія створення бренду The Blub

5 хв читати

Реклама

The Blub [ex VDOKH] був заснований у 2018 році у місті Дніпро.

Наша повна назва – "Ukrainian Bag Club" – об'єднує ком'юніті людей різного віку, стилю та зовнішності.

The Blub – це не просто виробник шоперів та сумок, а унікальний бренд, в який власниця Кошова Альона вклала частинку своєї душі. В цьому можна впевнитися, дізнавшись про незвичайну, часом дуже складну, але надзвичайно натхненну історію створення.

Все почалося близько 6 років тому, коли Альона ще навчалася в університеті. Вже тоді вона зрозуміла, що хоче власний бізнес, який допоможе втілити в життя свої креативні ідеї та отримувати хороший дохід.

Перший етап розвитку та перша назва

Ідея створення сумок з’явилася влітку 2018 року під час літніх канікул після першого курсу університету. Альоні дуже подобались плетені сумки, які тоді були на піку популярності. За їх подобою вона почала створювати перші круглі сумки з коноплевої мотузки, а вже потім шопери, які були виставлені на продаж в Інстаграм. Тоді зʼявилась перша назва бренду – VDOKH [вдох], що означає початок, натхнення та енергія для життя. Стартовий капітал в той час складав всього 200 грн. Покупці почали з’являтися, проте доходу не було. Потім закінчились канікули і продовжилося навчання. “Бренд став на паузу, але тоді здавалось, що він і зовсім закінчив свою роботу” – розповідає Альона.

З’явилося багато турбот, а також різні підробітки (танцівницею, офіціантом та аніматором). В шаленому ритмі часу на пошиття сумок не вистачало. Проте, взимку робота знову відновилася. Альона вирішила виготовляти сумки з льону, які розмальовувала вручну. Перші фото нових виробів були зняті на iPhone 5s в старій квартирі власниці.

Вона попросила про допомогу брата та маму, а також самотужки підготувала фотозону. Незважаючи на докладені зусилля, продажів все ще не було в тій кількості, в якій хотілося б. Виходом з ситуації стала співпраця з українськими шоу-румами та участь у дніпровській ярмарці. Остання також не принесла бажаного результату. Більше того, після неї слідував ще один провал. Власниця знайшла в Інстаграмі курс «Продавай на Etsy», купила його, але він також не допоміг в розвитку бренду.

Що ж сталося далі?

Не дивлячись на всі перепони, які виникали на шляху до реалізації ідеї Альона не опустила руки. І, вже в 2019 році отримала замовлення на 50 штук сумок. За вдалим збігом обставин з пошиттям їй допоміг знайомий сестри. Він дозволив скористатися своєю професійною майстернею. Замовлення дало перший результат і на карті з’явилися перші 10 000 гривень прибутку.

Новий етап в розвитку бренду

Він почався влітку 2019 року і був достатньо важким для власниці. Вона вирішила залишитися не повертатися на канікули додому в Дніпро, а залишитися в Києві. Робота над VDOKH продовжилася. Альона домовилася зі знайомим сестри про проживання та роботу в його майстерні. Там не було кухні, холодильника та душу.

Проте, на допомогу власниці прийшла її подруга, з якою вони разом жили та працювали над брендом. В той час провели першу професійну зйомку за участі ще декількох подруг на Київській пустелі. В той же час, взимку 2019 була ще одна професійна зйомка (фото можна побачити в каруселі в Інстаграмі).

Після цього виникла ідея зробити перерву, знайти роботу, щоб набратися досвіду. Згодом власниця влаштувалася помічником дизайнера в компанії з пошиву одягу. Саме тут вона отримала колосальний досвід, який потім був впроваджений в керування брендом VDOKH.

Отримання гранту та активний розвиток

Навесні 2020 року Альона вирішила переїхати в Дніпро та направити всі зусилля на свою справу. В той момент знову постало питання щодо грошей на виробництво. Власниця знову в Інстаграмі знаходить курс, переможці якого отримують грант в розмірі 25-100 000 гривень. Вона ризикнула і виграла приз – 25 000 гривень.

Задля отримання гранту потрібно було створити свій власний бізнес-план, пройти навчання та потім звітувати про використання коштів. В цей час сталися важливі зміни для VDOKH. Однією з них стала поява власної команди. З серпня 2020 року пошивом зайнялася майстер Марина, smm-manager стала Ірина, з якою власниця познайомилася раніше. З вересня цього року вже почав з’являтися професійний контент, перша 1000 підписників та велика кількість замовлень.

Щоб задовільнити попит на моделі для холодного сезону, власниця додала в ассортимент вироби з еко-шкіри. В той же час була створена сумка bestseller – Трикутник. Далі Чорна п’ятниця та гуртове замовлення. З цього моменту справи бренду пішли вгору і він почав активно розвиватися.

The Blub – сучасний етап

Після формування повноцінної команди, оберти виробництва та продажів почали зростати. І, вже в 2022 році це був офіційно оформлений ФОП. Далі війна, переїзд власниці до Одеси, а згодом до Америки. За кордон планувалася тимчасова поїздка, однак власниця вирішила розширювати продажі на американський ринок, тому залишилася там і керує дистанційно.

У 2023 році виробництво розширилося на декілька міст, зокрема Хмельницький, Запоріжжя, Дніпро та Одесу. Сумки зараз продаються не тільки у відомих українських шоурумах, а ще й виставляються на різних подіях (Kyivness та, Kurazh в Києві). Крім цього, бренд брав участь у маркетах Сан-Франциско і Лос-Анджелесі.

Наразі в команді The Blub працює сім людей. Всі вони з різних міст та навіть країн. Зокрема, Рівного, Києва, Одеси, Дніпра та Лос-Анджелесу.

Виробництва шоперів розташовані не лише в Дніпрі, а й в Хмельницькому, Запоріжжі та Одесі. Деякі моделі виготовляються повністю вручну досвідченими майстринями.

Новий етап для почався в 2023 році, восени. В цей період у компанії з’явився власний сайт та відбулася дуже важлива подія – ребрендинг.

The Blub – це не просто сумки-шопери. Це відчуття комфорту та власного стилю, які дарує кожен наш продукт.

Бренд завжди створює з гаслом:

Created with love and passion for daily usage and Earth care.

РЕКЛАМА

ОСТАННЄ

Соціальний проєкт "Майбутнє Є!" мовить історіями лікарів та пацієнтів про значення медичної реабілітації в Україні

Травма невизначеності: ми не побачимось більше ніколи?!

International Forum: "DIGITAL CODE: 2025" – цифрові технології для фінансового сектору

Микола Палієнко та Tabula Rasa інвестували у британський стартап RICH, що захищає інтелектуальну власність через блокчейн

В Україні реалізовано близько 80 проєктів з модернізації житлових будинків у 2024 році

Порошенко привіз дрони і техніку у 15 бригад і батальйонів, які воюють на Покровському напрямку

"Дискусія на тему сплати податків на армію може дуже погано закінчитися", — Данило Гетманцев

Запрошуємо на головну подію року для рітейлерів та постачальників – Food&NonFood Master & Big Trade-Marketing Show-2025!

Кличко передав чотирьом бригадам велику партію безпілотників та військове спорядження

Універсальний дизайн у європейській інтеграції та міській доступності для всіх

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА