11:37 06.06.2017

Людський фактор став причиною великого збою в роботі British Airways

2 хв читати
Людський фактор став причиною великого збою в роботі British Airways

Причиною масштабного збою в роботі комп'ютерної системи British Airways, що торкнувся десятків тисяч пасажирів, був людський фактор, підтвердив холдинг International Consolidated Airlines Group S.A. (IAG), що є власником авіакомпанії.

Збій стався через помилку інженера, який відключив безперебійне живлення від одного з основних сховищ інформації British Airways, а потім неправильно підключив його назад, заявив глава IAG Віллі Волш на міжнародній конференції працівників індустрії цивільної авіації в Мексиці.

"Мені цілком зрозуміло, як можна помилково відключити живлення. Мені абсолютно не зрозуміло, яким чином можна зробити помилку, знову підключаючи живлення", - цитує виступ В.Волша Бі-Бі-Сі.

Компанія проведе внутрішнє розслідування, щоб зробити висновки, додав СЕО. Він визнав, що подія завдала чималих збитків репутації British Airways.

Раніше про те, що причиною збою могла бути людська помилка, повідомляли ЗМІ з посиланням на службовий електронний лист, що потрапив до рук журналістів.

British Airways 27 травня скасувала всі рейси з лондонських аеропортів Хітроу і Гетвік через великий збій у комп'ютерній системі. Тисячі пасажирів не змогли вилетіти до своїх пунктів призначення. Тим, кого вдалося пересадити на рейси інших авіакомпаній, довелося подорожувати без багажу. Проблеми в роботі British Airways збіглися з початком шкільних канікул у Британії.

До нормального графіку роботи перевізник зміг повернутися тільки через кілька діб.

Як очікується, втрати British Airways через збій, виплати компенсації та додаткові витрати становлять близько 100 млн фунтів стерлінгів ($130 млн).

РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА