17:57 01.08.2013

Південно-Західна залізниця має намір до 10 серпня відкрити залізничну естакаду на Видубичах у Києві

2 хв читати

Південно-Західна залізниця (ПЗЗ, Київ) має намір до 10 серпня відкрити рух залізничною естакадою на станції "Видубичі", яка є складовою частиною залізнично-автомобільного мостового переходу через Дніпро в Києві, повідомив журналістам начальник Південно-Західної залізниці Олексій Кривопішин у четвер.

"Минулого року ми побудували автовокзал, він - у титулі будівництва залізнично-автомобільного мосту. Наразі завершується будівництво залізничної естакади. Вона також в титулі залізничного мосту, хоча за своєю потужністю і за обсягом це, по суті, залізничний міст: завдовжки - понад 700 м, вага металоконструкцій - понад 5 тис. тонн", - сказав він.

За словами О.Кривопішина, наразі на естакаді практично завершено роботи з електрифікації, виконуються роботи із завершення укладання залізничної колії.

"Ми плануємо буквально через 10 днів відкрити робочий рух цією естакадою", - сказав начальник Південно-Західної залізниці.

При цьому він повідомив, що для будівництва естакади було виконано великий обсяг робіт із винесення інженерних комунікацій.

"Через це місце нам довелося винести близько 3 км ліній зв'язку, близько15 км різних енергосистем, і, найголовніше, ми практично побудували нову систему постачання складової тепломагістралі, яка живить від ТЕЦ-5 центральну частину міста. Витрати на винесенння інженерних комунікацій становили близько 185 млн грн, вартість самої естакади - 255 млн грн. Цю естакаду будували за бюджетні кошти, будівництво завершальної частини виконується за кошти Південно-Західної залізниці в обсязі 28 млн грн", - уточнив О.Кривопішин.

За його словами, запуск цієї естакади надасть можливість прибрати так званий "кутовий заїзд" на Миронівку, оскільки раніше потяги прямували тільки через станцію "Київ-Московський", а відтепер зможуть проїжджати з Дарниці в напрямку на південь без заходу на "Київ-Московський".

"Ця естакада для залізничників вирішує серйозне питання як пропускної здатності, так і проблеми пропуску автотранспорту. Залізнично-автомобільний міст під час запуску цієї естакади запрацює на повну потужність.

Залізнично-автомобільний мостовий перехід через Дніпро - перший збудований у столиці за останні 30 років. Його будівництво було розпочато у виконання розпоряджень уряду від 10 грудня 2003 року і 15 жовтня 2004, а також закону "Про залучення кредитних ресурсів для фінансування проектування і будівництва залізнично-автомобільного мостового переходу через річку Дніпро в місті Києві". Замовником проектування і будівництва моста виступила Південно-Західна залізниця.

Новий мостовий перехід сприяє розвитку швидкісного залізничного сполучення, покращує автомобільне сполучення правобережної та лівобережної частин Києва, а також забезпечує міські пасажирські перевезення.

Залізничне сполучення через Дніпро залізнично-автомобільним мостовим переходом відкрито 27 вересня 2010 року.

ОСТАННЄ

Мережу з 294 багатопрофільних лікарень створено замість системи МСЕК з 1 січня 2025 р.

Житель Купʼянська шпиталізований з пораненням через ворожий артобстріл

Триває робота над дозволом видачі чоловікам за кордоном паспортів, у яких завершується термін, - Чернишов

Персонал парламенту Фінляндії перейшов на віддалену роботу через шлунковий грип

Рада підтримала в першому читанні законопроєкт про запобігання порушенням з боку представників ТЦК та ВЛК

Чернишов виступає за суттєву лібералізацію в підходах до реформи множинного громадянства

Туск проведе зустріч з Ердоганом в Анкарі, говоритимуть про переговори у Джидді

Погода найближчими днями очікується тепла, місцями дощі

Сибіга: Ми не хочемо "Мінська-3" чи "Ялти-2"

Глава МЗС Німеччини після переговорів у Джидді: Тепер справа за Росією - припинити свою агресивну війну

РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА