Інтерфакс-Україна
11:49 30.06.2020

Надія Лінська призначена директором з маркетингу ТРЦ Dream Town

2 хв читати
Надія Лінська призначена директором з маркетингу ТРЦ Dream Town

Надія Лінська призначена директором з маркетингу ТРЦ Dream Town, повідомила прес-служба ТРЦ в офіційному прес-релізі в понеділок. 

«Надія — фахівець з досвідом запуску і розвитку двох ТРЦ. Її експертиза креативних рішень і аналітиці для нас дуже важлива, тому ми «вдарили по руках» якраз після закінчення карантину, — прокоментував посилення команди директор ТРЦ Dream Town Роман Ємець. — Її головним завданням на новій посаді буде розробка стратегії та впровадження планів, пов'язаних з реновацією ТРЦ, їх ми сподіваємося презентувати вже найближчим часом. Це велика відповідальність, але ми впевнені, що Надія впорається із завданнями на всі 100%».

Надія Лінська працює в маркетингу близько 20 років. В основному у сфері fashion retail і development. Так, з 2012 до 2014 року вона займала аналогічну посаду в ТРЦ Ocean Plaza, а з 2014 до 2017 — у МФК Gulliver.

«Реконцепція «Дріма» вимагає серйозних і рішучих дій, а плани та робота, яку вже виконала команда — надихають. Безумовно, це непростий період для всіх, і все ж це період можливостей, — поділилася Надія Лінська. — Я люблю складні завдання і моє головне бажання — розкрити весь потенціал об'єкта, зробити «Дрім» улюбленим не тільки для жителів Оболоні, а й усього міста».

Перш ніж перейти у сферу девелопменту, Надія понад десять років вела напрям маркетингу і реклами в мережі універмагів Grand Gallery (в їх портфелі більше сотні європейських брендів середнього і преміального сегментів), мережами Milavitsa, Lauma та ін.

Після закінчення роботи у МФК Gulliver у 2017 році та невеликої перерви у професійній діяльності, Надія співпрацювала з проектами різної складності: від стартапів і фінтех проектів, до HoReCa.

ОСТАННЄ

МВФ взяв до відома пропозицію України щодо реструктуризації ВВП-варантів

Україна має скасувати пільги в реєстрації платника ПДВ та закрити митні лазівки для спожтоварів – prior actions МВФ

МВФ щодо використання активів РФ радить дотримуватися законодавства та не підривати міжнародну валютну систему

Україна вперше від початку війни запроваджує спільні довгострокові аукціони для імпорту-експорту е/е – "Укренерго"

Аграрії впродовж 2024-2025рр нерівномірно отримували держдопомогу – Рахункова палата

НБУ проти загального репрофайлінгу портфелю ОВДП, але опрацьовує з Мінфіном можливість обміну інфляційних ОВДП

IFC оцінює в EUR4 млрд потенціал України у залученні приватних інвестицій завдяки інноваційному будівництву

НКРЕКП планує у п’ятницю затвердити тариф "Укренерго" на передачу на 2026р в розмірі 785,39 грн/МВт*год

Уряд ФРН виділяє Україні ще EUR100 млн на відновлення енергетичної інфраструктури

EFI Group планує запустити монобрендові точки Beehive Cosmetics у Києві до кінця 2025р.

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА