17:40 16.01.2025

Автор ОЛЕКСАНДР КАЛЕНКОВ

Ігнорування проблем бізнесу з боку Мінрозвитку спричинює загрозу для економіки та бюджету

2 хв читати
Ігнорування проблем бізнесу з боку Мінрозвитку спричинює загрозу для економіки та бюджету

Олександр Каленков, президент ОП “Укрметалургпром”

 

Наприкінці минулого року Укрметалургпром надіслав Міністру розвитку громад та територій України лист з чіткими аргументами проти підвищення тарифів на вантажні залізничні перевезення.

У відповідь ми отримали формальний лист від заступника міністра — який стверджує, що всі ініціативи розглядаються згідно з чинним законодавством, без будь-якого аналізу та аргументації, і що колись вони будуть опубліковані на сайті.

Ця відповідь – не більше ніж бюрократична відписка, за якою ховається відсутність реального бажання шукати вирішення стратегічних проблем у транспортній галузі країни.

Особливо тривожно, що заступник міністра Марина Денисюк, яка підписала цей лист, не має жодного досвіду роботи з питаннями залізниці, і тим більше — тарифної політики державних монополій. Це, у свою чергу, порушує серйозні питання щодо компетентності та готовності керівництва міністерства до професійного діалогу з бізнесом.

Нічого у листі також немає про те, що проект наказу про підвищення тарифів перебуває на розгляді в міністерстві, куди його надіслано УЗ, і про це неодноразово вказували представники монополіста. Однак жодного конструктивного діалогу з представниками бізнесу з боку Міністерства не ведеться: міністр у кулуарах збирає УЗ, а на закритих засіданнях — приймає рішення спільно з керівництвом УЗ, які потім просуваються без жодного обговорення та прозорості.

Ці питання є надзвичайно важливими. Підвищення тарифів на вантажні перевезення несе реальну загрозу закриття підприємств, особливо в умовах поточної економічної нестабільності. Це не лише удар по промисловості, а й пряма загроза для державного бюджету, який може недоотримати десятки мільярдів гривень та відбере податкові надходження з місцевих громад, що має розуміти профільний Міністр. А також — відтоку вантажної бази УЗ, яка перейде на автотранспорт і знищить дороги, на які держава виділяє мільярди гривень.

Зневажливе ставлення до думки бізнесу та відсутність прозорого діалогу ставлять під удар економічне майбутнє країни у складній ситуації, в якій перебуває Україна.

 

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

РЕКЛАМА

ОСТАННЄ

МАКСИМ АГЄЄВ

Хмарне питання: чи виграє Україна від розміщення своїх державних сервісів та даних за кордоном?

НАТАЛІЯ АЛЮШИНА

Чинники управлінської спроможності. Чому вчать три роки війни в Україні

ВАЛЕРІЙ КОНДРАТЮК

Від "стамбульських угод" до російсько-американських перемовин в Ер-Ріяді

РОКСОЛАНА СТЕФАНИШИН

Від вояцтва до новаторства: британська модель працевлаштування ветеранів як взірець для України

СЕРГІЙ МАГЕРА

Російські “сигнали до миру”: удар по ЧАЕС та новий рівень ескалації

АНДРІЙ ДОРОШЕНКО

Генеричні препарати – що це таке та чи можна їм довіряти своє здоров’я?

АЛЛА ЦИМАНОВСЬКА

"Правило Болар": як воно вплине на українські та іноземні фармкомпанії?

ОЛЕКСАНДР КРАМАРЕНКО

Трохи сподівань та цифр про поштовий банк

ВОЛОДИМИР БОРЕЙКО

Навіщо Міндовкілля розробляє Концепцію розвитку мисливства? Щоб краще вбивати тварин?

ОКСАНА ГЕРОНТЬЄВА

Трибунал для Путіна: "шашечки" чи їхати

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА