18:33 12.10.2022

Бізнес за принципами йоги: Yogasuper направляє 10% прибутку на гуманітарну допомогу Україні

4 хв читати

Багато досліджень підтвердили, що сучасному споживачеві також важливі моральні орієнтири бренду, як і якість продукції та обслуговування. Тому багато компаній намагаються будувати свою піар-комунікацію на благодійності та інклюзивності, але далі постів у блозі та соцмережах справи не просуваються.

На відміну від інших гравців, Yogasuper не тільки пише про необхідність дбайливого ставлення до природи, а й повністю змінює стратегію своєї роботи та виробництва, та використовує всі можливості, щоб займатися благодійністю.
У компанії розповіли, як вони працюють, в чому проявляється їхній інакший підхід до ведення бізнесу та про благодійні вчинки, які допомагають народові України боротись за свою незалежність.

Не словом, а ділом: на чому будується веганський бренд Yogasuper

Wellness-індустрія з кожним роком стає популярнішою, а її концепції проникають і в інші сфери. Бренди відмовляються від тестування продукції на тваринах, використовують лише натуральні компоненти тощо.

Бренд краси та здоров’я Yogasuper повністю відповідає всім веганським вимогам до якості продукції та процесу виробництва:

  • 92% інгредієнтів усієї продукції — натуральні та безпечні, рекомендовані аюрведою.

  • При створенні продуктів не використовуються інгредієнти тваринного походження, а також не проводять тестування на тваринах.

  • Також у формулах косметичних засобів немає хімікатів та інших речовин, здатних нашкодити шкірі.

Представники Yogasuper відмічають, що репутація та автентичність вкрай важливі для них, тому кожен продукт проходить суворе тестування для контролю якості та результатів.

Вся продукція Yogasuper створена в ЄС і пройшла сертифікацію міжнародного бренду V-Label. Це всесвітньо визнаний, зареєстрований символ для маркування веганських і вегетаріанських продуктів і послуг.

Ще одна відмінність компанії від інших аналогічних брендів — широкий асортимент та велика альтернатива різноманітних пропозицій для веганів. У компанії переконані, що захист прав тварин не означає, що потрібно відмовитись від засобів догляду за собою, моди й стилю. На меті у компанії довести, що ці поняття можуть співіснувати разом.

Крім цього, Yogasuper дбайливо ставиться не тільки до питань екології, але й до поняття соціальної відповідальності компанії перед своїми клієнтами. Це включає й абсолютну чесність зі споживачами та благодійність. Наприклад, 10% прибутку компанії йде на гуманітарну допомогу Україні чи програми боротьби з бідністю.

Побудова бізнесу за 5 принципами йоги

Одна з головних переваг та відмінностей Yogasuper від інших компаній це дотримання філософії йоги при побудові бізнесу.

Йога — вчення не тільки про здоров'я харчування та про гнучкість, як вважають багато людей. Філософія йоги пропонує глибоке розуміння того, як бізнес може працювати краще і як можна розв'язати проблеми стійкості у нестабільні часи, соціальної відповідальності та втрати довіри.

Yogasuper впровадила у ведення бізнесу п'ять ключових постулатів йоги:

  • Сатья — правдивість. Насамперед це полягає і проявляється у чесному маркетингу. Але поняття значно ширше ніж просто «не говорити неправду». Це означає повну прозорість: нічого не приховувати та все показувати, бути прозорими й автентичними у своїй продукції.

  • Ахімса — не заподіяння шкоди. Вона спрямована на культивування почуття миру та гармонії із собою та світом. Багато великих корпорацій ігнорують цей принцип, завдаючи шкоди й навколишньому середовищу, і своїм працівникам. Відповідно до ахімси, потрібно дбати не лише про екологічне виробництво, а й про екологічне управління людьми.

  • Астея — не брати в себе, в інших або навколишнього середовища те, що вам не належить. Наприклад, махінації із придбанням природних ресурсів не тільки шкодять природі, а й спричиняють великі проблеми для самого бізнесу у майбутньому.

  • Апаріграха перекладається як «відсутність жадібності» або «відсутність користі». Цей постулат йде в розріз ідеології капіталізму, який потребує постійного збільшення виробництва, що призвело до соціальної нерівності та приватизації спільних ресурсів

  • Брахмачар'я — поміркованість та баланс. Знову ж таки, в епоху капіталізму прийнято, що чим більше — тим краще. Явний приклад: надвиробництво в багатьох індустріях. Великим брендам простіше випустити більше, ніж потрібно продукції та знищити її, ніж вести справи помірно. З чим докорінно не згодні в Yogasuper.

У Yogasuper вважають, що впровадження цих п’яти постулатів йоги суттєво покращить якість повсякденного життя й роботи.

Згідно з соціологічними даними, сьогодні все більше людей, особливо серед міленіалів і зумерів, набагато свідоміше підходять до споживання, роботи та комунікації з брендами.

Тому в майбутньому будуть популярні саме компанії з екологічним та збалансованим підходом. Що вже сьогодні практикує у своїй роботі Yogasuper.

Контакти:

[email protected]

Instagram - https://www.instagram.com/yogasuperofficial/

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА