18:02 02.02.2022

Основні переваги та недоліки SEO-просування сайту

3 хв читати

Просування сайту — технічно складний процес, який складається з безлічі завдань та етапів, що потребують професійного підходу. Основна мета – збільшення обсягів трафіку та покращення позицій вебресурсу компанії. Для розкручування можна використовувати різні стратегії, але однією з найефективніших є пошукове просування (SEO).

Переваги пошукового просування сайтів

Для SEO характерні такі переваги:

1.  Висока конкурентоспроможність. Не можна досягти успіхів в онлайн-бізнесі, нехтуючи SEO. Якщо ви не дбаєте про пошукову оптимізацію, то ваші потенційні клієнти будуть знаходити товари та послуги на сайтах ваших конкурентів. Робота з СЕО дозволяє вивести сайт у ТОП за певними запитами.

2.  Сталі результати. Якщо стратегію пошукового просування підібрано правильно, можна досягти непоганих результатів в утриманні високих позицій. Зайнявши місце у ТОПі, ваша компанія зможе стабільно отримувати клієнтів впродовж тривалого часу.

3.  Гарна окупність інвестицій. Якщо йдеться про довгострокову перспективу, то високе охоплення потенційних покупців дозволить вашій компанії робити на порядок більше продажів вже зі значно меншими вкладеннями в SEO. На підтримку позицій у ТОПі йде не так багато часу, сил та коштів. Для порівняння: витрати на контекстну рекламу загалом залишаються на тому ж рівні протягом усієї рекламної кампанії. Якщо це конкурентна ніша, то для отримання найкращих результатів ставки доводиться підвищувати.

4.  Збільшення охоплення потенційних користувачів. Задля пошуку певного товару людині звичайно потрібно переглядати десятки сторінок з результатами. Як показує практика, увагою користувача зазвичай відзначаються магазини, які знаходяться на першій та другій сторінках видачі. Якщо вашого сайту там немає, то, навіть пропонуючи якісний і доступніший товар, ви програєте своїм конкурентам.

5.  Підвищення лояльності бренду. Просування сайтів забезпечує приплив якіснішого трафіку з пошукових систем у порівнянні з тим, який дає контекстна реклама. Люди більше довіряють органічним результатам видачі. Останнім часом користувачі швидко втомлюються від реклами, оскільки часто вона не відповідає їх очікуванням. Якщо людина шукає певний товар і знаходить його через пошук, це підвищує довіру та лояльність до магазину чи компанії.

Пошукове просування збільшує конверсію та підвищує впізнаваність бренду. Грамотно реалізована стратегія приверне стабільний трафік на сайт.

Чи є у SEO недоліки

Як і будь-яка інша стратегія просування, SEO має як переваги, так і недоліки:

1.  Тривалий процес. Щоб вивести вебресурс у ТОП, потрібно багато часу. Іноді на успішне просування сайту витрачаються роки. Це зумовлено принципом роботи пошукових систем. У перші місяці роботи над SEO ви навряд чи зможете побачити результати.

2.  Вкладення. Вкластися у пошукове просування, як правило, потрібно менше, ніж у рекламу. Але інвестиції потрібні, і спочатку вони не дають відчутних результатів. Потрібно бути готовим до того, що протягом перших кількох місяців фінансової віддачі не буде.

3.  Відсутність гарантій. Іноді навіть при грамотному та професійному підході не вдається досягти потрібного результату. Якщо ви хочете просунути свій сайт у ТОП, необхідно звертатися до професіоналів, які можуть надати хоч якісь гарантії. SEO спрямоване на приведення вебресурсу до вимог пошукових систем, які в процесі реалізації стратегії можуть змінюватися.

Недоліки менш істотні. Вони не є приводами, щоб відмовлятися від пошукового просування.

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА