"Інтерфакс-Україна" пропонує своїм оф-лайновим клієнтам отримати безкоштовний доступ до он-лайн послуг агентства до кінця поточного року як альтернативний варіант роботи з інформацією
Шановні пані та панове, інформагентство "Інтерфакс-Україна" пропонує своїм клієнтам - одержувачам інформпродуктів електронною поштою дооформити безкоштовний доступ до аналогічних інформпослуг у режимі реального часу (он-лайн доступ) і дістати можливість користування більш оперативними та функціональними сервісами аж до кінця поточного року. "Продуктова лінійка агентства побудована так, що ми маємо можливість надавати своїм споживачам один і той самий сервіс у будь-якому зручному для нашого клієнта форматі - або як щоденні чи щотижневі структуровані дайджести, що розсилаються електронною поштою, або надаючи клієнтові більш оперативний варіант роботи з інформацією - он-лайн доступ", - заявив директор з маркетингу та продажу компанії "Інтерфакс-Україні" Максим Уракін. "Ми розуміємо, що в розпал епідемії грипу частина наших клієнтів може опинитися на лікарняному, а деякі наші споживачі змушені будуть бодай частково перевести ведення бізнесу за місцем проживання співробітників. Діставши можливість доступу до інформпродуктів агентства без прив'язки до офісного місця, такі споживачі отримають мобільність, оперативність і більший комфорт у роботі з інформаційними потоками компанії, що хоча б частково сприятиме нівеляції впливу епідемії на бізнес в Україні", - додав Максим Уракін. Про компанію Інформаційне агентство "Інтерфакс-Україна" - компанія в структурі міжнародної інформаційної групи Іnterfax Іnformatіon Servіces - працює на ринку політичної та економічної інформації України з 1992 року. За цей час агентство здобуло репутацію найбільш авторитетного та компетентного постачальника оперативної та об'єктивної інформації. Серед клієнтів агентства - провідні засоби масової інформації, найбільші корпорації, інвестиційні фонди, банківські та фінансові інститути, державні організації та комерційні структури. За каналами агентства "Інтерфакс" інформаційні повідомлення з України розсилаються клієнтам у всьому світі. Наразі агентство випускає понад 40 інформаційних продуктів з економічної, фінансової, політичної тематики трьома мовами (українською, російською та англійською). Агентство постійно розширює та оновлює свою продуктову лінійку, пропонуючи клієнтам нові галузеві продукти та вдосконалюючи вже наявні інформпослуги. Станом на жовтень 2009 року 55% клієнтури агентства споживають інформацію в режимі он-лайн (режим реального часу) і 45% клієнтів отримують оф-лайнові сервіси (розсилка інформації електронною поштою). Клієнти можуть оформити безкоштовний доступ до он-лайн послуг на період акції, звернувшись за тел.: 044 270-65-74/75, електронною поштою urakіn@іnterfax.kіev.ua, оформивши заявку на сайті агентства www.іnterfax.com.ua.