Українськi громадськi органiзацiї ставлять пiд сумнiв заборону реклами сигарет у майбутньому

Керiвники проекту "Україна без тютюнового диму" занепокоєнi спробами представникiв тютюнового лобi вiдновити рекламу тютюнових виробiв у магазинах i супермаркетах.
"Уже є спроби повернути повнiстю закон назад i вiдновити рекламу в мiсцях продажу. Це закон №11170 депутата Синицi (законопроект народного депутата вiд фракцiї Партiї регiонiв Артема Синицi "Про внесення змiн до деяких законодавчих актiв України щодо вдосконалення регулювання окремих питань у сферi виробництва та обiгу алкогольних напоїв i тютюнових виробiв" вiд 4 вересня 2012 р. - IФ), який не приховує того, що вiн внiс цей закон на вимогу, або на прохання, чотирьох тютюнових компанiй", - заявив координатор проекту "Україна без тютюнового диму", представник громадського об'єднання "Життя" Андрiй Скiпальський на прес-конференцiї в понедiлок у Києвi.
Вiн також зазначив, що наразi профiльний комiтет Верховної Ради не розглядав цього законопроекту.
У свою чергу керiвник проекту "Київ без тютюнового диму", директор Iнституту медiа-права Тарас Шевченко наголосив на небезпецi повернення ситуацiї, тобто повернення реклами сигарет у торговельних точках, навiть без внесення змiн до закону.
"Ми знаємо, в якiй країнi ми живемо. Пiсля того, як закон набуває чинностi, його виконують краще, а потiм потроху все скочується в набагато гiрший бiк", - зазначив Т.Шевченко.
За його словами, приклади очевиднi: так, заборона реклами алкоголю в друкованих виданнях, окрiм спецiалiзованих, спочатку виконувалася, а тепер "спецiалiзованими" стали вже всi газети й журнали - друкують реклами алкоголю, незважаючи на те, що закон забороняє це робити.
Як вiдомо, 16 вересня 2012 року в Українi набув чинностi закон про заборону реклами, спонсорства та стимулювання продажу тютюнових виробiв.