Інтерфакс-Україна
18:09 28.02.2018

Levi Strauss замінить людей роботами на фінальних етапах дизайну джинсів

2 хв читати

Американський виробник одягу Levi Strauss задіяв роботів у процесі надання остаточного вигляду джинсам - створенню ефектів потертості і зношеності, дірок тощо, пише газета Financial Times.

Компанія розраховує, що до 2020 року роботи, здатні виконувати відповідні дії за допомогою лазера, замінять практично всіх працівників, які здійснюють наразі ці процеси, є трудомісткими і, в деяких випадках, шкідливими для здоров'я.

Мета змін - зменшення відходів, витрат, а також скорочення тривалості процесу надання джинсам остаточного вигляду відповідно до різних варіантів дизайну.

Levi Strauss, що є приватною компанією, не розкриває даних, який обсяг коштів вона має намір інвестувати в цю програму.

За словами головного виконавчого директора Levi Strauss Чипа Берга, який очолив компанію в 2011 році, використання роботів є майбутнім виробництва джинсів.

Роботам, що декорують джинси за допомогою лазера, на кожну пару потрібно 90 секунд, а щоб домогтися того ж ефекту вручну, доводиться витратити близько 6-8 хвилин.

Надалі Levi Strauss розраховує постачати підрядникам для виконання фінішних робіт моделі джинсів трьох базових відтінків - світлого, середнього і темного, з тим, щоб надалі вони за допомогою лазера могли надати їм остаточного вигляду відповідно до тисячі різних видів дизайну, заявив віце-президент Levi Strauss Барт Сайтс, що відповідає в компанії за інновації.

Така лінія вже працює в Неваді, куди дизайнери Levi Strauss надсилають цифрові файли-основи для створення остаточного декору роботами.

Впровадження роботів у виробничих процес показує зростання ролі автоматизації виробництва у 21-м столітті, пише FT. Це, як очікується, призведе до зростання конкуренції серед робітників галузі у країнах, що розвиваються, таких як Бангладеш або Мексика.

Згідно з даними Міжнародної організації праці, понад 40 млн людей задіяні в сфері виробництва одягу лише в країнах Азії, економіка яких ще розвивається.

Levi Strauss, що має 135-річну історію, продає щорічно близько 150 млн пар джинсів. У 2017 році компанія скоротила прибуток на 3% - до $281 млн, збільшивши виторг на 8%, до $4,9 млрд.

ОСТАННЄ

НКРЕКП затвердила тарифи ОСР на розподіл електроенергії на 2026р зі збільшенням в середньому на понад 3%

НКРЕКП підвищила тариф "Укренерго" на передачу е/е на 4% на I кв.-2026 і ще на 4% – до кінця 2026р

НКРЕКП затвердила тариф "Укренерго" на диспетчеризацію на 2026р в 110,03 грн/МВт*год

НБУ оштрафував банк "Південний" на 18,5 млн грн та ФК "ФІНАКО" на 1,28 млн грн

НКРЕКП затвердила тариф "Укренерго" на передачу е/е в 713,68 грн/МВт*год та в 742,91 грн/МВт*год – на другому

Майже 80% європейців вважають, що євро вигідний для ЄС - опитування

"Нафтогаз" запустив мобільний застосунок "Куб" для розрахунків за газ та інших дій

Кабмін дозволив "Укренерго" купувати електроенергію для покриття технологічних втрат на спецторгах - Свириденко

Впровадження збалансованого підходу щодо ПДВ на ФОП планується не раніше 2027р

Netflix купить активи Warner Bros. Discovery в рамках угоди на $72 млрд

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА