Інтерфакс-Україна
07:26 14.11.2023

Автор ОЛЕКСАНДР МЕЛЬНИЧУК

Дефіцит газу відбувається через нові правила імпорту та ремонтні роботи на європейських нафтових заводах

1 хв читати
Дефіцит газу відбувається через нові правила імпорту та ремонтні роботи на європейських нафтових заводах

Олександр Мельничук, директор зі стратегічного маркетингу, мережі АЗК "БРСМ-Нафта"

 

Через дефіцит газу на ринку пального, ціна ресурсу зросла приблизно на три гривні за літр. Перебої з поставками пов’язані з новими правилами  розмитнення пального, що вступили в дію згідно із законом Верховної Ради «Про внесення змін до Митного кодексу України та інших законів України щодо уніфікації з європейськими та північноатлантичними стандартами процедур декларування військової техніки та інших товарів».

Тобто раніше митникам було достатньо надати тільки сертифікат походження пального, а відтепер обов’язковим є також сертифікат якості від виробника про підтвердження усього ланцюгу поставки. Це ускладнило потрапляння «перевернутого» російського газу в Україну через прибалтів і поляків. Але разом з тим, обтяжило імпорт американського газу. Адже він заходить в порти великими танкерами з ресурсом різних виробників, проте з одним загальним сертифікатом якості. 

Крім ускладненої логістики, на перебої з поставками газу впливає зупинка деяких європейських нафтових компаній у зв’язку з ремонтом. За моїми прогнозами, ціни на автогаз будуть зростати до середини грудня, а потім підуть на спад.

Що стосується бензину і дизелю – дефіциту не передбачається, ціни на ці ресурси також будуть стабільними, за виключенням непередбачуваних ситуацій, пов’язаних із війною.

 

 

 

ОСТАННЄ

СЕРГІЙ ДІДКОВСЬКИЙ

Відмовитись від жертовності та бідності

МИКОЛА ФІЛОНОВ

Х vs ЄС: хто контролює контроль

ВІКТОР ЛЯХ

Україна переходить до нової культури даних: що змінює реформа Держстату

ВОЛОДИМИР КРЕЙДЕНКО

Безпека, гідність та Європа: чому потрібно змінювати правила роботи для українських водіїв

ВОЛОДИМИР БОРЕЙКО

Українці втратять свою батьківщину, якщо дозволять знищити останні ділянки дикої степової природи

РОМАН ОСАДЧУК

СЕТАМ-2025: п’ять яскравих лотів, які доводять силу відкритих аукціонів

ВІТА МІРОШНИЧЕНКО

Митне оформлення оборонної продукції: як уникнути затримок у сучасних реаліях

ДАНИЛО ГЕТМАНЦЕВ

Пенсії та бюджет-2026: чому держава знову залишає пенсіонерів сам-на-сам із бідністю

ОЛЕКСАНДР КАЛЕНКОВ

Рух в Євросоюз неможливий без реформи Укрзалізниці

КИРИЛО ГОНЧАРУК

Національний скринінг, що змінює медицину: чому Україна стоїть на порозі системного прориву

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА