Інтерфакс-Україна
17:15 27.08.2025

26 вересня 2025 року у Києві відбудеться 19’ Customer Experience Conference

2 хв читати
26 вересня 2025 року у Києві відбудеться 19’ Customer Experience Conference

26 вересня 2025 року у Києві відбудеться 19’ Customer Experience Conference - єдина в Україні міжгалузева конференція, яка перетворює розмови про клієнтський досвід на мову систем і прибутку. 

Лейтмотив заходу 2025 року - CX як система для прибутку.
На тлі війни, ринкової нестабільності та кадрової втоми саме системна клієнтоцентричність стає критичною перевагою. Компанії, які формують досвід клієнта не інтуїтивно, а через метрики, структуру і прозорість, показують кращу капіталізацію, ефективність і довгострокову лояльність.

Що у фокусі програми:

  • CX = прибуток. Як емпатія, сервіс і культурні трансформації перетворюються на фінансовий результат.
  • Від ініціатив до системи. CX-менеджмент як злагоджена структура з ролями, метриками й відповідальністю.
  • CJM як операційний інструмент. Як вбудовувати карту клієнтського шляху в щоденну роботу команд.
  • Аналітика vs інтуїція. Як змінюється підхід до вимірювання клієнтського досвіду: від NPS до CX Index.
  • AI + голос клієнта. Як створювати продукти та сервіси на основі запитів і поведінки, а не гіпотез.

Серед спікерів:

  • Олена Цисар, партнерка 4Service Group
  • Марія Невзорова, Head of Support Ajax Systems
  • Микола Чумак, CEO IDNT
  • Юлія Мороз, директорка департаменту продажів Ощадбанк
  • Олег Косс, засновник LANKA.CX
  • Микола Уманець, Head of Customer Experience Uklon
  • Ірина Дергачова, керівниця дистанційного сервісу медичної лабораторії ДІЛА
  • Марина Березюк, бізнес-психологиня
  • Владислав Жиліховський, Dnipro-M
  • Олег Кушіль, директор з цифрових сервісів WOG
     

Спікери поділяться практиками трансформацій у період турбулентності, кейсами впровадження CX-систем і підходами до командного дизайну досвіду.

19’ Customer Experience Conference - це платформа, яка допомагає компаніям перейти від хаотичних зусиль до зрілої моделі роботи з клієнтським досвідом.

Для кого подія:

  • CEO, CMO, CXO із різних індустрій, які вбачають у CX не тренд, а операційну модель бізнесу нового покоління
  • Директори з сервісу, маркетингу, стратегії
  • Лідери, які впроваджують операційні зміни, пов’язані з клієнтським досвідом

Дата: 26 вересня 2025
Місце: Київ, Ramada Event Hall + Online
Організатор:  KA Group

Партнери події: Ощадбанк, Kormotech, Linkos Group
Квитки та деталі: https://kagroup.ua/cx
Контакт: [email protected] | +38 (063) 247 94 74

ОСТАННЄ

В Інституті міжнародних відносин визначили переможців конкурсу найкращих есе серед студентів про роль ШІ в українській дипломатії

UKRNAFTA оновила ще 5 АЗК: на клієнтів чекають знижки на пальне та подарунки

Інтелектуальний щит держави: юні призери всеукраїнських та міжнародних олімпіад отримали премії президента України

У столиці відкрилась виставка Петра Бойка "Мій дім- мій хаос"

Заява АТ "Київмедпрепарат" стосовно ухвали Господарського суду м. Києва від 3 грудня 2025 року

Суд за заявою інвестиційної компанії "Скай-Девелопмент" відкрив провадження у справі про банкрутство АТ "Київмедпрепарат"

GGBET запускає новий тип ставок

Український прорив: Нативна монета WhiteBIT увійшла до 5 ключових індексів S&P Dow Jones

Державний банк долучився до розвитку дуальної освіти у вишах

79-та бригада отримала транспорт від "Українських вертольотів" для роботи на передовій

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА