Інтерфакс-Україна
13:49 29.09.2011

Укрнацпроект у жовтні розпочне роад-шоу України в 16 світових фінцентрах

2 хв читати
(в інформації, розданій 28 вересня, змінено редакцію 3-го абзацу) Медіа-кампанію України за кордоном, спрямовану на посилення інвестиційного іміджу України, буде запущено в жовтні цього року. Вона передбачає проведення роад-шоу у 16 провідних фінансових центрах, повідомив голова Державного агентства з інвестицій та управління національними проектами (Укрнацпроект) Владислав Каськів. "Україна буде представлена в іміджевих публікаціях у найкращих економічних електронних та друкованих ЗМІ світу, у відеороликах на провідних світових телеканалах, а також на бортах провідних авіакомпаній", - сказав він на прес-конференції в агентстві "Інтерфакс-Україна" в середу. За його словами, у рамках проведення роад-шоу, українська делегація протягом двох місяців відвідає найбільші фінансові центри світу в Америці, Європі, Азії і на Близькому Сході та презентує низку національних проектів, таких як: "LNG-термінал", "Олімпійська надія -2022", "Чисте місто","Відкритий світ" та "Енергія природи". На всі ці заходи, за його словами, заплановано витратити 47 млн грн. "Україна витрачає на сьогодні 0,013% свого бюджету, або $6 млн на імідж-позиціонування у світі. Тоді як, наприклад, Болгарія - $23 млн, а Росія - $2 млрд", - наголосив В.Каськів. За його словами, найближчого тижня відкриється інтерактивний інвестиційний портал, на якому буде представлено всі інвестиційні проекти, розроблені разом із найкращими світовими консалтинговими компаніями. "У нас є амбіція до середини 2014 року зробити InvestUkraine.com сайтом номер один про Україну. Цей сайт буде єдиним інвестиційним вікном, системою персонального супроводу інвестора на внутрішньому ринку. Також на ньому буде юридична база різними мовами", - зазначив В.Каськів. Окрім цього, він повідомив про плани проведення в Україні, за ініціативою президента, щорічного інвестиційного форуму високого рівня за участю лідерів країн, керівників урядів та провідних світових компаній. "Форум, ми сподіваємося, традиційно проводитиметься в середині червня кожного року", - сказав В.Каськів. За його словами, 15 січня 2012 року відбудеться семінар, під час якого розпочнеться розроблення бренд-буку та загальної стратегії іміджевого функціонування в Україні. "Участь у семінарі візьмуть усі зацікавлені особи, професійні експерти та міжнародні компанії, тобто це буде повністю публічний процес", - запевнив В.Каськів. Під час прес-конференції він зазначив, що пріоритетним проектом на сьогодні є проект LNG-Термінал. "Реальний стан проекту перевищив наші оптимістичні настрої. Днями ми повернулися із США, де у рамках візиту президента зустрілися з низкою компаній, у яких ми відзначили не лише великий інтерес, а й перейшли з ними у формат практичних переговорів щодо інвестування терміналів", - резюмував керівник Укрнацпроекту.

ОСТАННЄ

Експерт пропонує участь профспілок у наглядовій раді "Укрзалізниці"

Асоціація суб’єктів розподіленої та маневрової генерації створена в Україні

KNESS у 2026р. планує встановити приблизно 200 МВт УЗЕ – топменеджер

2025-й став роком відновлення розвитку вітроенергетики – заступник голови правління УВЕА

Спорудження Полтавської ВЕС значно посилить енергонезалежність дефіцитного Полтавського регіону – представник ДТЕК

У 2025р в Україні побудовано 324 МВт нових ВЕС проти 248 МВт за два попередні роки – голова УВЕА

Половина опитаних українців вважають себе європейцями - дослідження

Українці за кордоном дедалі рідше сприймають повернення на Батьківщину як однозначну перспективу - дослідження

Обласні федерації заявили про кризу у ФБУ та закликали повернути їм право голосу перед конференцією 12 грудня

Національний онлайн-кінотеатр SWEET.TV та івент-агенція "Садиба Мьюзік" встановили національний рекорд за проєкт для переселенців

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА