Інтерфакс-Україна
13:08 07.06.2011

Більшість українців не підтримують повної заборони реклами алкоголю, тютюну і ліків - опитування

2 хв читати

Київ. 7 червня. IНТЕРФАКС-УКРАЇНА - Більшість українців не підтримують повної заборони реклами алкоголю, тютюнових виробів і безрецептурних ліків, заявив генеральний директор міжнародного дослідницького агентства IFAK Ukraine Сергій Говоруха.

"Українці не підтримують повної заборони реклами безрецептурних медпрепаратів, алкоголю та тютюнових виробів", - сказав С. Говоруха на прес-конференції в агентстві "Інтерфакс-Україна" у вівторок у Києві.

Свою заяву С. Говоруха підкріпив результатами дослідженнями IFAK, проведеного 4-15 травня. Під час дослідження було опитано 1800 респондентів віком 18-55 років, похибка вибірки становить +/- 2,4%.

За словами С. Говорухи, 47% респондентів висловлюються за обмеження реклами безрецептурних препаратів, 34% вважають, що розміщення такої реклами не можна заборонити, 15% опитаних схиляються до того, що таку рекламу треба повністю заборонити. 4% не змогли відповісти.

Згідно з дослідженням, більшість громадян вважають, що реклама алкоголю має бути обмежена в рамках вже існуючих заборон - за це висловлюються 53% респондентів. 36% вважають, що рекламу алкоголю необхідно повністю заборонити. 6% опитаних вважають, що рекламу алкоголю забороняти не можна, оскільки це легальний продукт. 5% громадян не змогли відповісти на це запитання.

47% опитаних вважають, що необхідно обмежувати розміщення реклами сигарет, 44% вважають, що треба повністю заборонити розміщення реклами сигарет (зокрема інтернеті, точках продажу). На думку 6% опитаних, розміщення реклами тютюнових виробів заборонити не можна, оскільки вони належать до легальної продукції. 3% респондентів не змогли надати відповіді на це запитання.

Згідно з дослідженням, 58% респондентів вважають, що повна заборона реклами тютюнових виробів ніяк не вплине на відмову людини від паління (як палили, так і будуть курити). 40% вважають, що у разі повної заборони реклами на тютюнові вироби, українці палитимуть менше. 2% думають, що в цьому випадку українці стануть палити більше.

Українці також не висловлюють позитивних очікувань щодо зміни споживання алкоголю у зв'язку з рекламними обмеженнями. 60% респондентів вважають, що повна заборона реклами алкоголю не вплине на його вживання - як вживали, так і надалі вживатимуть. Водночас 36% опитаних вважають, що в цьому випадку українці стануть пити менше. 4% респондентів відповіли, що у разі цілковитої заборони реклами алкоголю люди стануть пити більше.

С. Говоруха також зазначив, що "повну заборону реклами на жорстко регульованих ринках українці сприймають як порушення прав споживачів".

ОСТАННЄ

Експерт пропонує участь профспілок у наглядовій раді "Укрзалізниці"

Асоціація суб’єктів розподіленої та маневрової генерації створена в Україні

KNESS у 2026р. планує встановити приблизно 200 МВт УЗЕ – топменеджер

2025-й став роком відновлення розвитку вітроенергетики – заступник голови правління УВЕА

Спорудження Полтавської ВЕС значно посилить енергонезалежність дефіцитного Полтавського регіону – представник ДТЕК

У 2025р в Україні побудовано 324 МВт нових ВЕС проти 248 МВт за два попередні роки – голова УВЕА

Половина опитаних українців вважають себе європейцями - дослідження

Українці за кордоном дедалі рідше сприймають повернення на Батьківщину як однозначну перспективу - дослідження

Обласні федерації заявили про кризу у ФБУ та закликали повернути їм право голосу перед конференцією 12 грудня

Національний онлайн-кінотеатр SWEET.TV та івент-агенція "Садиба Мьюзік" встановили національний рекорд за проєкт для переселенців

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА