Представники індустрії моди відзначають необхідність боротьби із засиллям в Україні контрафактної продукції
Київ. 11 березня. ІНТЕРФАКС-УКРАЇНА - Україна утримує лідерство в десятці країн-лідерів за обсягами контрафактної продукції, констатують учасники круглого столу "Контрафакт в індустрії моди", проведеного в агентстві "Інтерфакс-Україна" в п'ятницю.
"Світові компанії втрачають щорічно близько $200,6 млрд через контрафактну продукцію, або 55% від загальної торгівлі", - зазначив керівний партнер компанії Maas Markets Мауріціо Аскеро.
Учасники дискусії говорили, що, за деякими даними, 35% продукції відомих брендів в Україні є контрафактом.
У свою чергу віце-президент міжнародної торгової палати ICC Ukraine Віктор Валєєв розповів, що в Україні поки що немає чіткої статистики щодо кількості підробок світових марок, що не дозволяє говорити про боротьбу з цією проблемою.
"Нам необхідно мати свої дослідження, які ми проводитимемо", - наголосив він. При цьому додав, що такі дослідження проводитимуться за підтримки Кабінету Міністрів.
Круглий стіл "Контрафакт в індустрії моди" організовано Всеукраїнською громадською організацією "Асоціація протидії недобросовісній конкуренції" та Українським національним комітетом Міжнародної торгової палати за участю BASCAP (міжнародна організація боротьби з контрафактом - ІФ).