Інтерфакс-Україна
14:40 14.09.2018

ТБ залишається основним джерелом інформації для 2/3 українців, інтернет - для кожного другого - опитування

1 хв читати

Київ. 14 вересня. ІНТЕРФАКС-УКРАЇНА - Основним джерелом інформації для двох третіх опитаних українців залишається загальнонаціональне телебачення, для кожного другого - інтернет, свідчать дані опитування, проведеного спільно Київським міжнародним інститутом соціології, Центром Разумкова і центром SOCIS.

Згідно з оприлюдненими на прес-конференції в агентстві "Інтерфакс-Україна" в п'ятницю результатами соцдослідження, 75,7% опитаних вважають за краще отримувати інформацію про події в Україні та світі шляхом перегляду загальнонаціональних телеканалів, 49,7% респондентів - із мережі інтернет.

При цьому майже для кожного третього українця (29,5%) джерелом інформації є друзі, колеги, родичі, сусіди.

Отримують інформацію слухаючи FM-радіостанції 10,4% українців, а з журналів і газет - 10,3%.

Опитування проводилося в період із 30 серпня по 9 вересня 2018 року методом face-to-face за місцем постійного проживання респондентів. Опитування було проведене на підконтрольних владі України територіях. Вибірка є репрезентативною за статтю, віком, регіоном і типом поселення. Під час соцдослідження було опитано 10 тис. 5 респондентів.

ОСТАННЄ

Асоціація суб’єктів розподіленої та маневрової генерації створена в Україні

KNESS у 2026р. планує встановити приблизно 200 МВт УЗЕ – топменеджер

2025-й став роком відновлення розвитку вітроенергетики – заступник голови правління УВЕА

Спорудження Полтавської ВЕС значно посилить енергонезалежність дефіцитного Полтавського регіону – представник ДТЕК

У 2025р в Україні побудовано 324 МВт нових ВЕС проти 248 МВт за два попередні роки – голова УВЕА

Половина опитаних українців вважають себе європейцями - дослідження

Українці за кордоном дедалі рідше сприймають повернення на Батьківщину як однозначну перспективу - дослідження

Обласні федерації заявили про кризу у ФБУ та закликали повернути їм право голосу перед конференцією 12 грудня

Національний онлайн-кінотеатр SWEET.TV та івент-агенція "Садиба Мьюзік" встановили національний рекорд за проєкт для переселенців

СФНУ 12 грудня проведе в Києві XII Нацфорум "Ринок нерухомості як сегмент економіки держави: стратегічні цілі та очікування"

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА