В Україні вийшов новий підручник для фахівців сфери PR
Київ. 19 листопада. ІНТЕРФАКС-УКРАЇНА - Викладачі Національного університету "Києво-Могилянська академія" видали підручник з PR-технологій під назвою "Зв'язки з громадськістю. Наукові основи, методика, практика".
"Цей підручник ґрунтується на серйозних теоретичних принципах, але порушує питання і методології, і технології, і практики", - сказала співавтор підручника, доцент Києво-Могилянської академії Оксана Некрасова, презентуючи книгу на прес-конференції в агентстві "Інтерфакс-Україна" в четвер.
У свою чергу ще один співавтор, завідувач кафедри Національного університету "Києво-Могилянська академія" Валентин Королько заявив: "Було зроблено спробу адаптувати всі ті процеси, які напрацьовано з 2001 року, коли вийшло попереднє видання, і відповідним чином викласти й упорядкувати у вигляді нового підручника".
За його словами, книга в більшості випадків орієнтована на вимоги, напрацювання і стандарти Міжнародної асоціації зв'язків із громадськістю (IPRA - ІФ).
"Від попередніх підручників він відрізняється не лише обсягом. На 2/3 тих проблем, які часто цікавлять викладачів і практикуючих PR-фахівців, у ньому можна знайти відповідь", - зазначив В.Королько.
Водночас він сказав, що новий підручник – це прагнення авторів зробити свій внесок у подолання негативних стереотипів, які склалися в суспільній свідомості навколо професії PR.
Підручник складається з 24 глав, розміщених у п’яти розділах. Його обсяг – 832 сторінки.
За інформацією авторів, перший наклад підручника - 1000 примірників. Вартість одного – 90 грн.