Інтерфакс-Україна
17:28 19.10.2009

Близько третини українців негативно ставляться до політичної реклами напередодні президентських виборів – опитування

2 хв читати

Київ. 19 жовтня. ІНТЕРФАКС-УКРАЇНА – Близько третини українців негативно ставляться до політичної реклами на радіо й телебаченні, свідчать дані опитування, проведеного Українським інститутом соціальних досліджень ім. О.Яременка та Центром "Соціальний моніторинг".

Дані соцдосліджень презентувала в понеділок на прес-конференції в агентстві "Інтерфакс-Україна" голова правління Українського інституту соціальних досліджень ім. О.Яременка Ольга Балакірєва.

Відповідаючи на запитання про сприйняття політичної реклами, виступів політиків на телебаченні, радіо й у пресі, 40% респондентів заявили про своє негативне ставлення до реклами прем'єр-міністра України Юлії Тимошенко. Позитивно оцінили політрекламу прем'єра 26% опитаних.

33% респондентів незадоволені політичною рекламою лідера Партії регіонів Віктора Януковича. Проте кількість тих, хто позитивно оцінює цю рекламу, - понад 35%.

Думки українців щодо політичної реклами лідера "Фронту змін" Арсенія Яценюка розділилися - по 28% респондентів висловили позитивну й негативну думку.

Водночас більше ніж половина респондентів (52%) назвали "передвиборною пропагандою" рекламу Ю.Тимошенко "Вона працює". 15% опитаних сказали, що вони не бачили цієї реклами, 18% респондентів заявили, що вірять цій рекламі, оскільки вона "реально відображає успіхи прем'єр-міністра". 11% опитаних висловили байдужість із цього приводу.

Опитування також засвідчило, що українці швидше не підтримують залучення естрадних зірок до передвиборної кампанії Ю.Тимошенко: 39% серед усіх і 59% з тих, хто чув про музичний тур "З Україною в серці", назвали такі дії прем'єра неправильними. Правильним такий крок вважають 22% і 33% відповідно.

Оцінюючи біг-борди з рекламою В.Януковича "Твоя думка важлива. Почую кожного", 42% опитаних сказали, що "не вірять цій рекламі" і вважають її "передвиборним трюком". 23% респондентів висловили довіру до цього звернення лідера регіоналів, але вказали на небажання телефонувати. Й лише 5% відповіли, що вірять цим словам і мають намір зателефонувати. 11% респондентів висловили байдужість до цієї реклами.

Близько половини опитаних підтримують програмні цілі А.Яценюка. Гасла "Нова індустріалізація", "Продуктивне село", "Здорові та освічені люди", "Боєздатна армія" підтримують відповідно 46%, 53%, 53%, 48% респондентів, тоді як не підтримують 10%, 8%, 8%, 10% відповідно.

Відповідаючи на запитання, чи вплинула передвиборна кампанія політиків на готовність голосувати на виборах, перевагу позитивного впливу в 8% здобула реклама В.Януковича. В А.Яценюка цей показник становив 4%, у Ю.Тимошенко – 1%.

Соцдослідження проводилися 15-25 серпня і 2-12 жовтня 2009 року. В кожному з опитувань узяли участь щонайменше 10400 респондентів від 18 років і старше в усіх регіонах України та Криму. Загалом були задіяні 509 населених пунктів (186 міст і 323 села). Похибка вибірки становить 0,59-0,98%.

Вибори президента України відбудуться 17 січня 2010 року. Виборча кампанія стартувала 19 жовтня.

ОСТАННЄ

Експерт пропонує участь профспілок у наглядовій раді "Укрзалізниці"

Асоціація суб’єктів розподіленої та маневрової генерації створена в Україні

KNESS у 2026р. планує встановити приблизно 200 МВт УЗЕ – топменеджер

2025-й став роком відновлення розвитку вітроенергетики – заступник голови правління УВЕА

Спорудження Полтавської ВЕС значно посилить енергонезалежність дефіцитного Полтавського регіону – представник ДТЕК

У 2025р в Україні побудовано 324 МВт нових ВЕС проти 248 МВт за два попередні роки – голова УВЕА

Половина опитаних українців вважають себе європейцями - дослідження

Українці за кордоном дедалі рідше сприймають повернення на Батьківщину як однозначну перспективу - дослідження

Обласні федерації заявили про кризу у ФБУ та закликали повернути їм право голосу перед конференцією 12 грудня

Національний онлайн-кінотеатр SWEET.TV та івент-агенція "Садиба Мьюзік" встановили національний рекорд за проєкт для переселенців

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА