Інтерфакс-Україна
15:14 17.09.2009

Cоюз портових операторів та стивидоров виступає за співпрацю держави з приватними компаніями

2 хв читати

Київ. 17 вересня. ІНТЕРФАКС-УКРАЇНА – Асоціація "Союз портових операторів і стивідорів" виступає за ефективну співпрацю між органами влади, державними підприємствами і приватними компаніями.

"Використовуючи цивілізовані контакти з владою, ми готові доводити свою і без того очевидну важливість для країни. Один із таких шляхів ми вбачаємо у присутності наших представників на офіційних та неофіційних засіданнях уряду, колегіях Міністерства транспорту та зв'язку, на офіційних та неофіційних нарадах", – повідомив виконавчий директор союзу Сергій Нікулін на прес-конференції в агентстві "Інтерфакс-Україна" в четвер.

За його словами, через відсутність таких контактів влада не отримує об'єктивної інформації про діяльність приватних підприємств. При цьому робиться все, щоб представники цих компаній не брали участі у вирішенні транспортних проблем країни.

"Найближчої суботу, 19 вересня, має відбутися нарада в Одесі за участю прем'єр-міністра, присвячена вирішенню транспортних питань. На жаль, на неї не запрошено жодного стивідора, жодного приватного оператора. Я прошу прем'єр-міністра і виконувача обов'язків міністра транспорту та зв'язку залучити нас до вирішення цих завдань", – зазначив С.Нікулін.

Як зауважив присутній на прес-конференції директор контейнерного термінала ТОВ "Трансінвестсервіс" (ТІС, Одеса) Андрій Кузьменко, запропоновані приватними компаніями реформи могли б додатково принести до бюджету 2,5-3 млрд грн .

"У галузі діють два види стивідорних компаній, що займаються перевалюванням вантажів, – державні та приватні. Державні отримують не лише гроші за перевалювання, але ще і фактично значні дотації від держави. Завдяки державному адміністративному статусу, вони мають доступ до портових зборів, які є податком держави, а також до вантажного збору, який є рентою за використання державного майна. Тобто, приватна компанія платить за використання причалу не державі, а комерційному порту. Таким чином, державні порти отримують додаткові гроші", – повідомив він.

За словах А.Кузьменка, в загальній структурі доходів порту близько 65% надходить від приватних операторів і лише 35% – від перевалювання вантажів.

"Водночас і портові збори, і рента за використання держмайна мають надходити безпосередньо в бюджет. Якщо стивідорним компаніям достатньо тих грошей, які вони отримують за перевалювання, щоб працювати і розвиватися, то таких самих сум має вистачати і державним підприємствам, щоб нормально працювати і розвиватися", – сказав він.

На думку А.Кузьменка, якби портові збори та плата за користування причалами надходили безпосередньо до бюджету, та держава щорічно отримувала б додатково 2,5-3 млрд грн, а ефективність управління державними портами лише зросла.

С.Нікулін, у свою чергу, додав, що розділення функції адміністрації та стивідорної компанії в порту надало б можливість вирішити всі конфліктні ситуації між начальниками портів і стивідорними компаніями.

ОСТАННЄ

Експерт пропонує участь профспілок у наглядовій раді "Укрзалізниці"

Асоціація суб’єктів розподіленої та маневрової генерації створена в Україні

KNESS у 2026р. планує встановити приблизно 200 МВт УЗЕ – топменеджер

2025-й став роком відновлення розвитку вітроенергетики – заступник голови правління УВЕА

Спорудження Полтавської ВЕС значно посилить енергонезалежність дефіцитного Полтавського регіону – представник ДТЕК

У 2025р в Україні побудовано 324 МВт нових ВЕС проти 248 МВт за два попередні роки – голова УВЕА

Половина опитаних українців вважають себе європейцями - дослідження

Українці за кордоном дедалі рідше сприймають повернення на Батьківщину як однозначну перспективу - дослідження

Обласні федерації заявили про кризу у ФБУ та закликали повернути їм право голосу перед конференцією 12 грудня

Національний онлайн-кінотеатр SWEET.TV та івент-агенція "Садиба Мьюзік" встановили національний рекорд за проєкт для переселенців

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА