Багаті українці, як і раніше, надають перевагу готелю Hilton і Hyatt - рейтинг Luxury індекс-2012
Київ. 5 квітня. IНТЕРФАКС-УКРАЇНА - Готелі Hilton і Hyatt другий рік поспіль утрмують провідні позиції в категорії "готелі" рейтингу розкішних брендів Luxury Index, який складає Українська маркетингова група (UMG).
Результати рейтингу 2012 люкс індексу представлені на прес-конференції в агентстві "Інтерфакс-Україна" в четвер.
"Які готелі наша багата аудиторія вважає престижними. Тут перша п'ятірка є такою: Hilton, Hyatt - лідери і минулого року, Ritz-Carlton, Intercontinental і один готель Waldorf-Astoria. Багато хто з аудиторії, яку ми опитували, хоча б раз за останні п'ять-сім років, перебуваючи в Америці і конкретно в Нью-Йорку, зупинялися в Waldorf-Astoria", - сказав генеральний директор компанії UMG Артур Герасимов.
За його словами, в опитуванні брали участь 400 українців зі річним сімейним доходом понад 1,2 млн грн.
А.Герасимов також повідомив, що в поточному році компанія розширила рейтинг, додавши дві категорії - жіночий одяг і жіноче взуття. Таким чином, рейтинг об'єднав вісім категорій: автомобілі, годинники, чоловічий одяг, жіночий одяг, жіночі сумки, жіноче взуття, ювелірні прикраси і готелі.
Під час дослідження, як і раніше, були встановлені чотири основних критерії, які є визначальними у виборі товарів і послуг: якість, унікальність бренда, використання людьми певного кола, відчуття належності до певного класу при використанні бренда.
За словами гендиректора UMG, у результаті дослідження було встановлено: що вищими є доходи людей, то частіше вони купують товари за кордоном і тим краще вони знають місце розташування Discaunt Mall із розкішних брендами.
У категорії "автомобілі", сказав А.Герасимов, лідирує Maybach (369 балів), за ним йде Rolls-Royce (255), а третє місце посів Bentley (204). "У рейтингу цього року досить сильно просунулися Mercedes-Benz і Audi, тоді як у першому рейтингу Audi був за межами першої десятки, а Mercedes-Benz - на межі першої десятки. Наразі ж Mercedes-Benz посідає п'яту позицію в рейтингу, а Audi - дев'яту", - сказав він.
Він також повідомив, що в категорії "годинник", як і в минулому році, перше місце посідає Rolex (459 балів), друге і третє місця - Cartier (192) і Patek Philippe (152). Позаяк бренд Omega залишається в першій десятці, опустившись з четвертого на шосте місце.
А.Герасимов також повідомив, що лідерство в категорії "жіночий одяг" знову за Chanel (248 балів), тоді як друге і третє місця розділили Louis Vuitton (207) і Dior (191), а серед брендів "чоловічого одягу" найвищі бали отримав Brioni (256), Armani (235) і Louis Vuitton (233).
Він зазначив, що бренди класичної чоловічого одягу зміцнили свої позиції в рейтингу.
У категорії "жіночі сумки" лідирують Chanel (281 бал), Louis Vuitton (180) і Gucci (153), а серед брендів жіночого взуття найвищі бали отримав Prada (189), Chanel (126) і Gucci (117).
А.Герасимов також повідомив, що в категорії "прикраси" лідирують Cartier (370), Tiffany& Co (358) і Boucheron (195).
UMG представлена на ринку з 1994 року, є одним з лідерів в сфері маркетингових досліджень в Україні.
UMG-International надає повний спектр маркетингових послуг в Україні, країнах СНД, Західній Європі і США.