15:31 07.02.2022

Юлія Привалова – вперше про скандал та YARO-онлайн

5 хв читати

Юлія Привалова YARO-онлайн

Юлія Привалова, власниця торгової марки YARO, у жовтні опублікувала скандальний пост у Instagram. Це зробило її об'єктом хейту і через 4 місяці торговельні мережі під тиском продовжують знімати продукцію українського бренду з полиць.

Повертаючись у жовтень – засновниця бренду здорового харчування ТМ YARO Юлія Привалова опублікувала у своєму Instagram-акаунті фото із чоловіком на тлі Червоної площі. А у відповідь на чийсь коментар: “– Сепари”, Привалова відповіла гострим анекдотом про бандерівців.

Юлія Привалова YARO-онлайн

Це викликало інформаційну бурю. Відразу після публікації громадські активісти, лідери думок, медіа національного та регіонального значення почали множити матеріали про скандал.

Чи не дивно, скандал навколо фото отримав вищий емоційний відгук, аніж вагнергейт. На перший погляд.

А якщо по суті, то власник YARO має 20 тисяч підписників. Тобто, максимальне охоплення становить кілька тисяч активних фанатів програм для здорового харчування, про які розповідає Привалова на своїй сторінці.

Рітейлери відмовляються продавати Yaro – розвиваємо український бізнес

Ніхто не виправдовує злий жарт Привалової, просто в наш час медіа вирішують усе. Це може бути способом недобросовісної конкуренції або способом заробити собі бонуси від булінгу бізнесу.

Все сталося неймовірно швидко. На сторінці один із підписників люто пожартував. Я гостро відповіла. Не могла б подумати, що ситуацію так розхитають. І оскільки не хотіла нікого зачепити, навіть не розуміла, що робити, перед ким вибачатися, і чому Yaro підірвали коментарі”, – поділилася Юлія Привалова. – Зараз розумію, що це виглядає недоречно. Але хіба є підставою для булінгу та закриття бізнесу?”

Великі мережі почали отримувати погрози та вимоги знімати продукцію з полиць. Дрібніші партнери відмовлялися від співпраці, бо це небезпечно. Блогери опинилися під вантажем тиску, а рекламу почали відкликати. До речі, постраждав навіть улюбленець мережі кіт Степан, який підтримав Yaro.

“Якщо бути чесним у своєму патріотизмі до кінця, чому ніхто жодного разу не сказав, що ми розвиваємо виробництво в Україні, забезпечуємо людей роботою та чесно сплачуємо податки? Зараз продаємо продукцію за кордоном і завжди говорили та говоримо, що ми український бренд. Адже це добре? І про це ніхто ніколи не розповідає. Що отримає суспільство, якщо компанія припинить існування?

“Закриваючи YARO та “рятуючи Україну від Привалової за анекдот”, ми своїми руками намагаємось закрити українську компанію, яка припинить сплачувати податки до бюджету, згорне виробництво, звільнить людей і… і все. У чому вигода? Я впевнена, що у такий тяжкий час, як у нашій країні, прагнення та бажання знищити український бізнес не може бути виправданим публікацією у соцмережі”, – додала Привалова.

Yaro пішла в онлайн

Щодо проросійськості Юлії Привалової розповіли фактично на кожному медіа. При цьому інфоприводів створювати взагалі не доводилося. Це якийсь цугцванг – позиція, коли і дія, і бездіяльність призводять до негативних наслідків.

Привалова не вибачилася – погано! Привалова перепросила, але недостатньо добре – теж погано!

Ні Сільпо, ні Розетка ще не повернули продукцію YARO на прилавки. Проти Rozetka.ua вимагають у НАБУ порушити справу за фактом можливої ​​державної зради, в чому антикорупційне бюро відмовило активістам.

Я переконана, що наша компанія – це сильний український бренд. Пишаюся цим. Тож, навіть не думала закривати Yaro. Ми повністю переформатувалися в цих обставинах і сконцентрувалися на нашому сайті, каже власниця бренду, – коли кажуть, що нас більше немає, це неправда.

Продажі онлайн відчутно виросли і продовжують зростати. Отже, українці люблять нашу продукцію. Ми робимо добрі знижки, тому що більше не закладаємо у вартість витрати на логістику. Клієнти задоволені. Ну, немає нас у Сільпо, зате у нас відкрилися нові можливості і зараз ми заходимо до Європи”,додала Юлія.

Я вірю, що здоровий глузд переможе. І активізм в Україні стане більш розважливим. А зараз запрошую всіх до нас на веб-сайт. Ми маємо чим порадувати навіть самого вимогливого покупця”.

До речі, зараз Yaro практично не знайти в офлайні. Але український бренд повністю пішов у розвиток власного торгового майданчика та збільшив онлайн продажі. Ті, хто не зміг знайти продукцію у великих торговельних мережах, почали здійснювати замовлення через сайт. Плюс до всього приросла нова аудиторія, яка до скандалу не знала про існування такого бренду.

“Ми маємо унікальний бізнес. Ми створюємо продукт, який на міжнародних виставках викликає позитивний відгук. Якщо говорити про Україну, то Yaro – першовідкривач у напрямку healthy-продукту та наші цукерки унікальні, як і наші програми, – розповіла Юлія Привалова.

Це свідчить, що соцмережі вирішують не все. Можна скільки завгодно вибудовувати "правильну" репутаційну стратегію. Але від таких ситуацій не застрахований ніхто. І саме цей кейс показує, що якщо не вплутуватися в складні форми про політику, релігію тощо, а сконцентруватися на роботі, на бізнесі, можна знайти нові можливості навіть у кризових ситуаціях.

Не одним Yaro

В Україні булінг у мережі це нерідке явище. Можливість впливати на медіа дозволяє маніпулювати думкою. При цьому такий хейт часом сягає повного абсурду.

Військовослужбовку Борисівську почали спамити негативом за те, що вона взяла участь у записі відеоролика з новорічним привітанням президента України (!) Мало того, критики чинної влади почали звинувачувати її у зраді через те, що вона своєю присутністю у кадрі взяла участь у “легалізації ” президента.

Українську співачку Кіру Мазур втягли у скандал через допис російською мовою. А відому блогерку захейтіли за те, що вона поїхала на відпочинок з новим хлопцем і не взяла своїх дітей.

Таких історій багато. Але думка ніколи не повинна висловлюватись закликами. Активізм в Україні, на тлі гострого політичного порядку денного не завжди є лакмусом істини

“Ми змогли, перебудувалися та вистояли. Хтось інший не зможе”, – прокоментувала Юлія Привалова.

РЕКЛАМА

ОСТАННЄ

5 причин, чому стежити за футболом варто на Sport.ua

Тиждень з Київською оперою на Подолі – 22 – 28 квітня

Лана Зеркаль закликає до прискорення інтеграції енергетичних ринків та залучення приватного сектору

Бейсболки: чому варто придбати та як вибрати ідеальну модель

70 тисяч літрів пального передала мережа ОККО для критичної інфраструктури Харківщини – перша віцепремʼєрка

Житловий комплекс компанії DIM "Новий Автограф" отримав поштову адресу

Від класики до стрітстайлу: різноманітність стилів у чоловічому одязі

Кримінальна відповідальність за незаконний обіг наркотиків: поговоримо чесно й без хайпу

Десантники з 80-ї ОДШБр отримали комплекс розвідки та знищення вартістю 50 млн грн від ОККО та "Повернись живим"

ЖК "Воздвиженка" звернулось до Президента та РНБО з приводу ризиків для інституту управління заарештованим майном через дії АРМА

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА